Kyllä on tosi paha mieli taas :( facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä mitä naamakirjassa lukee tai ei lue, eihän se kerro mitä oikeassa elämässä tapahtuu. Ettet nyt vaan itse etsi tekosyitä loukkaantua, jotenkin saa sen käsityksen että riita on lähtenyt sun tekemisistä tai sanomisista ja haluat tasoittaa vaakakuppeja....
Tohon ei kuule ole oikeaa vastausta että onko se oikein poistaa sisaruksista, ainakaan niillä jotka elää elämäänsä muualla ku facebookissa, ei täältä sulle myötätuntopisteitä ja suuttumislupaa myönnetä;)

Olen vaan ajatellut että JOSKUS voitaisi edes samaan aikaan kyläpaikoissa olla. Väit ovat tosiaan niin tulehtuneet että ei voisi olla huonommin. Tämä puoli vuotta on kuitenkin mennyt jotenkuten kun on facen kautta voinut lukea siskonlapsenkin kuulumisia ym. Kun tämä riita vaikuttaa muihinkin ihmisiin kun meihin.

Loukkaa tosi paljon että hän ei edes siskona enää pidä!

[QUOTE="aapee";23916071]Olen vaan ajatellut että JOSKUS voitaisi edes samaan aikaan kyläpaikoissa olla. Väit ovat tosiaan niin tulehtuneet että ei voisi olla huonommin. Tämä puoli vuotta on kuitenkin mennyt jotenkuten kun on facen kautta voinut lukea siskonlapsenkin kuulumisia ym. Kun tämä riita vaikuttaa muihinkin ihmisiin kun meihin.

Loukkaa tosi paljon että hän ei edes siskona enää pidä![/QUOTE]

Siis jos välit on tuollaiset ja rassaavat jo muitakin sukulaisia, niin ihanko tosissasi näet jonkun fb-sukulaisuusmerkinnän poistamisen loukkaavana? :O Varsinkin kun olet jo itse ensin poistanut toisen kavereistasi vai miten se nyt oli...

Ajattele, me ollaan yhden siskon kanssa ESTETTY toisemme facebookissa eli kumpikaan ei voi nähdä mitään toiseen liittyvää.
Meitä on neljä siskoa ja yhden kanssa olen väleissä ja raamattu facebookin seinällä sukulaisissa mulla on vain yksi sisko.
Mutta meillä meni niin päin että ensin "poistin" ne siskot oikeassa elämässä ja vasta sen jälkeen facebookissa.

Voi luoja aikuisia ihmisiä!

Höh, mä en ole facebookissa kaveri sen enempää siskoni, kuin veljenikään kanssa. Saatikka isäni tai äitini kanssa. Enkä mä sivuillani kerro sukulaissuhteistani heihin. Eivätkä hekään ole tietojani sivuilleen laittaneet. Ei loukkaa yhtään.
Facebook on yhteydenpitoväline kavereihin joita en niin hirveästi tapaa.

Ja ap:lle vielä;
siskosi on tässä se jolla on oikeus loukkaantua.
Syynä se että sinä poistit hänet kavereistasi, eikö se ole aika selvä merkki hänelle ettet halua olla missään tekemisissä? Eli ihan turhaan olet nyt verisesti loukkaantunut siskollesi jos hän sinut on poistanut sukulaisistaan fb:ssä.

Minulla on ihan pimahtanut sisko, joka kyttää tekemisiäni pienimpiä yksityiskohtia myöten, tekee niistä villejä ylitulkintoja ja raportoi sitten teorioitaan tutuille ihmisille. Hänen mukaansa minulla on milloin mikäkin mielenhäiriö tai muu poikkeavuus ja hän kokee olevansa ekspertti "diagnosoimaan" näitä. Facebook-päivitysten perusteella, eli jos sinne tulee vaikka mielenkiinnon kohteisiin jotain kirjallisuutta tai jotain, niin hän tulkitsee "autismikirjoisuudeksi" tai muuta mukavaa. Eihän nyt kukaan terve kirjoja lue! Siis hän on aikuinen nainen ja kaikkea, opiskellut yliopistossa, jne., ja ajatusmaailma on noin kehittymätöntä.

sisaruus ei mihinkään katoa vaikka fecessa ei ole merkattu siskoksi. Tiesit kai sen. Mullakin on yksi merkattu siskoksi ja yksi veljeksi vaikka minulla on molempia useita. Naurettavaa tuo sun loukkantuminen, mutta ilmeisesti on helppo loukkaantua lisää kun on jo ennestään loukkaantunut.

Yhteistyössä