kyllä ottaa päähän.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
olen raskaana, tosi alussa vielä. Mieheni sitten oli mennyt puhumaan siitä vanhemmilleen vaikka oltiin sovittu että kenellekään ei puhuta tästä näin alkuvaiheessa..

noh, olimme tilanteessa jossa oli meidän molempien vanhemmat paikalla. Anoppi sitten tulee kirkuen onnittelemaan.. ja mä en todellakaan olisi tällä tavalla halunnut "ilmoittaa" omille vanhemmilleni että he saavat ensimmäisen lapsenlapsensa..

ottaa niin päähän.. appivanhemmat kun ei muutenkaan ole olleet kiinnostuneita mun elämästäni.. en ollut tätä ennen nähnyt heitä kahteen vuoteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Voi eikä:( Mutta eikös tuo ole vähän sen merkki, että miehes haluaa hehkuttaa asiasta...ehkä hän odottaa lasta todella:)

Tätä samaa ajattelin. Että vaikka oli tyhmästi tehty, niin mies on kuitenkin selvästi innoissaan. Meillä on ennemminkin niinpäin, että mies haluais pitää asian salassa viimeiseen asti.

Koskaan ei akat ole tyytyväisiä. Jos kiinnostaa tai jos ei. Aina pitäisi mennä ämmän oikkujen tahdissa. Ja _siinä_ todellinen juurisyy ongelmiin, jos mies tekee itsenäisiä päätöksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Koskaan ei akat ole tyytyväisiä. Jos kiinnostaa tai jos ei. Aina pitäisi mennä ämmän oikkujen tahdissa. Ja _siinä_ todellinen juurisyy ongelmiin, jos mies tekee itsenäisiä päätöksiä.

mä olen tyytyväinen että mies on kiinnostunut. Mutta yhdessä sovittiin asiasta ja mies ymmärsi kun perustelin miksen halua vielä kuuluttaa asiasta.

niitä itsenäisiä päätöksiä pitäisi ajatella joskus vähän tarkemmin.

minäkin olisin halunnut itse kertoa vanhemmilleni, en halunnut että anoppi teki sen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

mä olen tyytyväinen että mies on kiinnostunut. Mutta yhdessä sovittiin asiasta ja mies ymmärsi kun perustelin miksen halua vielä kuuluttaa asiasta.

niitä itsenäisiä päätöksiä pitäisi ajatella joskus vähän tarkemmin.

minäkin olisin halunnut itse kertoa vanhemmilleni, en halunnut että anoppi teki sen.

harmi.. tiedän että ottaa päähän mut anna lipsahdus anteeksi.. toinen oli niin mielissään et "vahingos" kertoi...

Yhteistyössä