S
Supikoira
Vieras
Tänään oli ensimmäinen päivä pariin viikkoon, kun ehdin lähtemään keskustaan (Oulu) ja menee toiset pari viikkoa kun pääsen taas uudelleen. Tarkoituksena oli ostaa Nomination-koruun muutama laatta. Menin Oulun koruun ja siellä oli kaikki palaset, joita etsinkin. Sitten vaan odottelemaan palvelua. Ja sitä saikin odottaa, koska olin ilmaa myyjille. Ovesta tuli porukkaa, ja heitä kyllä riennettiin palvelemaan, vaikka minä olin notkunut tiskillä jo tovin. Yritin kysyäkin, että olisikohan minulle kenties aikaa, mutta myyjä vaan pyyhälsi ohitse juttelemaan niitä näitä jonkun tuttunsa kanssa. Niinpä poistuin liikkeestä.
Stockallakaan ei ollut Nomination-korut esillä Hullujen Päivien takia. Sunkorussa ei myyty tätä merkkiä ollenkaan ja pidemmälle en viitsinyt enää sateessa lähteä polkemaan.
Minulla on viime aikoina ollut hieman vaikeaa. Ajattelin, että nämä kauan haluamani korut piristäisivät, mutta kävikin päinvastoin. Tekisi mieli kiukutella ja itkeä kuin pieni lapsi. Paska päivä, ei voi muuta sanoa!
Stockallakaan ei ollut Nomination-korut esillä Hullujen Päivien takia. Sunkorussa ei myyty tätä merkkiä ollenkaan ja pidemmälle en viitsinyt enää sateessa lähteä polkemaan.
Minulla on viime aikoina ollut hieman vaikeaa. Ajattelin, että nämä kauan haluamani korut piristäisivät, mutta kävikin päinvastoin. Tekisi mieli kiukutella ja itkeä kuin pieni lapsi. Paska päivä, ei voi muuta sanoa!