Kyllä otti päähän koruostoksilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Supikoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Supikoira

Vieras
Tänään oli ensimmäinen päivä pariin viikkoon, kun ehdin lähtemään keskustaan (Oulu) ja menee toiset pari viikkoa kun pääsen taas uudelleen. Tarkoituksena oli ostaa Nomination-koruun muutama laatta. Menin Oulun koruun ja siellä oli kaikki palaset, joita etsinkin. Sitten vaan odottelemaan palvelua. Ja sitä saikin odottaa, koska olin ilmaa myyjille. Ovesta tuli porukkaa, ja heitä kyllä riennettiin palvelemaan, vaikka minä olin notkunut tiskillä jo tovin. Yritin kysyäkin, että olisikohan minulle kenties aikaa, mutta myyjä vaan pyyhälsi ohitse juttelemaan niitä näitä jonkun tuttunsa kanssa. Niinpä poistuin liikkeestä.

Stockallakaan ei ollut Nomination-korut esillä Hullujen Päivien takia. Sunkorussa ei myyty tätä merkkiä ollenkaan ja pidemmälle en viitsinyt enää sateessa lähteä polkemaan.

Minulla on viime aikoina ollut hieman vaikeaa. Ajattelin, että nämä kauan haluamani korut piristäisivät, mutta kävikin päinvastoin. Tekisi mieli kiukutella ja itkeä kuin pieni lapsi. Paska päivä, ei voi muuta sanoa!

Tjaa.. jos ei liikkeessä osata suuta aukaista niin tullaan tänne sitten vinkumaan. Olisit topakasti isoon ääneen sanonut ko. liikkeessä että "saiskohan täällä vihdoin ja viimein palvelua"!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Tjaa.. jos ei liikkeessä osata suuta aukaista niin tullaan tänne sitten vinkumaan. Olisit topakasti isoon ääneen sanonut ko. liikkeessä että "saiskohan täällä vihdoin ja viimein palvelua"!

Olihan se ap aukaissut suunsa siellä liikkeessä mutta siitä huolimatta ei saanut palvelua!

Ap:lle hali :hug: Koeta keksiä jotain muuta mikä piristäisi!

Ajattelinkin laittaa liikkeen omistajalle sähköpostia. Aikaisemmin olen samasta liikkeestä saanut tosi hyvää ja kohteliasta palvelua. Silloin on ollut myyjänä nuori nainen. Nyt oli hieman vanhemmat mies ja nainen. Varmaan itse omistajat, niin tuskin on valituksesta apua.

Joskus aikoinaan sain Nicky&Nellistä samanlaista kohtelua ja sen jälkeen en ole siihen liikkeeseen astunut.

Ja varmaan tämä sade oikein tehostaa negatiivista vaikutusta.

Laita vaan palaute, että kiitokset kun palvelitte niiiiiin hyvin, että päätin sitten sijoittaa suuren summan rahaa toisen yrityksen tarjoamiin palveluihin. Näin tekisin minä, ja olen tehnytkin. Ostokset jää kauppaan, jos en saa palvelua jota odotan....

Voi itku! Itse olen aina saanut ko paikassa hyvää palvelua. Mutta totta on sekin, että lauantaisin siellä paikassa riittää populaa ja pitkään joutuu "vakkariasiakkaanakin" jonottamaan.

Harmi kun sinulla jäi korut saamatta - kumma kuinka ne osaavatkin aina piristää! Ostat ensi kerralla koruja tuplana kostoski yhteiskunnalle ;)

Laitoin liikkeelle asiallista palautetta omalla nimelläni.

Tänään liikkeessä ei ollut paljon väkeä. Kaikki olivat varmaan hulluilla päivillä, tai sateen takia kotona.

Sinänsä harmi laittaa Oulun koru boikottiin, koska siellä on parempi valikoima Nominationia kuin Stockalla :)

Tänään ei ole mahdollisuutta ottaa autoa ja en jaksaisi lähteä sateessa pyöräilemään Kärkkäiselle. Mutta ei se mitään, olen jo vähän piristynyt, kun sai tänne purkautua :) Vauvalle kun ei viitsi alkaa rähisemään ja mieskin lähti äsken töihin.

En ole kyllä koskaan ottanut vuoronumeroa Oulun korussa. Ei kai se tavallisia koruostoksia koske? Olen ajatellut, että se on sinne takatiskille, mitä siellä nyt ikinä tehdäänkään...

Ja sinä, joka aioit lähettää virtuaalisesti yhden korulaatan, niin s-kirjain timanteilla kelpaisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Just joo, mä olen kyllä luullut että se vuoronumerosysteemi koskee ihan kaikkia! Näin kaikkia palvellaan oikeassa järjestyksessä.

No, oli miten oli, mutta ei siellä muillakaan ollut vuoronumeroa. Heti kun ovesta pääsivät sisään, niin oli myyjä tarjoamassa apuaan.

Yhteistyössä