Kyllä pistää vihaksi postin moka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinterella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinterella

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
1 115
0
36
Tilasin jo aikaa sitten confettista tytön synttärikakkuun kuvan ja nyt se on postin mokan takia menny ties minne! :kieh: Confettista sanottiin että on alkuviikosta laitettu tulemaan ja olis pitäny tulla jo.
Postissa ei tiedetä missä se on ja kun on maksikirje niin on mahdoton selvittää sen kulkua. Kyllä mua v...tuttaa ja paljon. Tyttö raukka sai ite päättää mikä kuva siihen tulee ja on odottanu kuin kuuta nousevaa sen saapumista. Nyt mun pitäis selittää sille miksi hän ei sitä saakaan. :'(
Postissa sanoivat että koska se mahtuu postiluukusta niin se voi olla menny väärään osoitteeseen... Tiedä vaikka meidän naapuriin...kiva kun on rehellisiä ihmisiä. :(

kohta joku sanoo että älä mollaa postia,ihmisiä nekin ja tekee virheitä :D mikä on totta, mutta uskon että sapettaa vietävästi!!!!!!! :/ toivottavasti jollain ihmeen kaupalla löytäis tiensä teille kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kohta joku sanoo että älä mollaa postia,ihmisiä nekin ja tekee virheitä :D mikä on totta, mutta uskon että sapettaa vietävästi!!!!!!! :/ toivottavasti jollain ihmeen kaupalla löytäis tiensä teille kuitenkin :)

Mä kiukkusin jo kaverilleni joka on postilla töissä :D Enkä mä mollaa ku annan palautetta :D

Voihan harmi.
Mullekkin tänään sisko soitti että mun postia oli niille viety. Kaiken lisäksi siinä kirjeessä oli osoite jossa asuttiin kolme vuotta sitten ja siskolla ei ole edes sama sukunimi ollut kohta vuoteen.

tjuu... minullakin opiskelut menneet sivu suun (tai no... siirtyneet) kun postilla kesti kirjeen perille viemiseksi yli kuukausi.
Tarttee sitten vaan maksaa kirjatuista kirjeistä... huoh.

Olipa pelastus! Jäälissä on Juhlantaika niminen liike jossa myydään kakkukuvia ja siellä oli tytölle mieluisa kuva. Mies hyppäs autoon ja lähti hakemaan. :D Tulipa heti parempi mieli niin tytölle kuin äidillekin.

Aika harvoin niitä maksikirjeitä sentään sujautellaan vääriin luukkuihin. tai mä ainakin katon aina pari kertaa sen osotteen ja vielä varmistan. mutta se voi olla, että kun niitä kuljetellaan, että se on jossain jo aiemmin postilla hävinnyt, eikä ehkä siinä paikallisessa toimipaikassa. :(

Joskus käy niinkin köpelösti, että joku käy sillävälin pöllimässä paketin, kun jakaja on rapussa.

Naapurit kyllä yleensä kiikuttaa kirjeitä ja paketteja, jos väärin jaetaan.

Mutta mutta, valitusta vaan, kyllä postilla on tiedossa, kuka teille jakaa, sikäli mikäli virhe on hänen tekemänsä. Sekin vaihtoehto on olemassa, että osoite on laitettu ihan väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin, ja posti on korvausvelvollinen, jos korvausta haluatte.

Miten mä sitä haen? n.12? meni siinä ja nyt kun toinen kuva saadaan tilalle se maksaa 16?+bensat eli aika kalliiksi tuli kuva kakkuun... Postin asiakaspalvelusta sanoivat että se lähettäjä voi tehdä siitä ilmoituksen postiin ja jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin, ja posti on korvausvelvollinen, jos korvausta haluatte.

Miten mä sitä haen? n.12? meni siinä ja nyt kun toinen kuva saadaan tilalle se maksaa 16?+bensat eli aika kalliiksi tuli kuva kakkuun... Postin asiakaspalvelusta sanoivat että se lähettäjä voi tehdä siitä ilmoituksen postiin ja jotain.

Tee valitus netin kautta ja laita siihen, että haluat, että sinulle soitetaan sieltä. Siitä sitten eteenpäin kyselet, että mitenkä juttu etenee.

Yhteistyössä