Kyllä se lähteminen voi olla vaikeaa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:laugh: Eilen ei tosin naurattanu :snotty:
Laitoin esikoisen syömään ennen kauppaan lähtöä ( kävelle, n 1,5km suunta ) ja kaivoin vauvalle vaunut makuuhuoneesta, poistin rengassuojat. Puin vauvan valmiiksi, korjasin esikoisen ruoka-astiat pois pöydästä ja passitin tytön käsienpesun kautta laittamaan kenkiä jalkaan. Vein koiran takapihalle siksi aikaa että sain vaunut ulos niin ettei se karkaa.
Vaunut ulos ja vauva sinne, esikoinen rappusille. Meidän kissat lähtee aina perässä kylille jos ovat pihalla. Toinen kissa tulikin sopivasti rappusille ja sen nappasin kylppäriin "arestiin" ( niillä on vessa ja ruoat siellä kun ovat yöt sillä saunassa nukkumassa :heart: ). Toista ei näkynyt eikä tullut vaikka kutsuin.
Noh, sitten takas sisään ja ovet kiinni. Koira takapihalta sisälle ja itse ulos. Vietiin pyykit narulle lähteissään ja oli tosi hioastava ilma joten jätin pyykkitelineille pyykkikoriin minun ja esikoisen pitkähihaiset paidat ettei paistuta. Päästiin sata metriä eteenpäin kun toinen kissa tuli vastaan. Ei muuta kuin viemään raapiva ja rimpuileva kissa sisään.
Laitoin sen vaan tuulikaappiin nopeasti.
Päästiin kauppaan ja pihalle syömään jätskiä. Olikin tullut hirveä tuuli ja ei enää ollutkaan niin lämmin.
Kun oltiin puolessa välissä matkaa niin alkoi sataa ( minusta ) hirmu kovaa. Isäni soitti että heillä on johdot seinässä että jos minulla on auto niin voisin käydä ottamassa ne pois jos on ukkosta tulossa.
Olihan minulla auto. Soitin kuitenkin miehelleni joka on minun kotitaloni lähellä töissä että jos on taukoa pitämässä niin kävisi ottamassa johdot pois seinästä ettei minun tarvitsisi ajaa täältä sen takia kun esikoinenkin pitäisi saada nukkumaan.
No ei sopinut ja silloin se KOVA sade vasta alkokin :D Oltiin läpimärkiä.
Päästiin kotiin niin kissa olikin avannut tuulikaapin oven. Koira oli pissannut ja kakannut eteiseen ja kakka oli tarttunut koiran pyllykarvoihin. Oli pyyhkinyt sitä pitkin kämppää :x Äkkiä makuuhuoneesta kuopukselle turvakaukalo, suurimmat kakat pois lattialta ja koira kylppäriin ettei sotke lisää.
Lapset autoon ja ottamaan johdot pois seinästä ( reissussa meni ehkä 15-20 min ) ja sillä välin oli koira sitten pissannut kylppärinkin lattialle ja tassutellut siellä :snotty: Ei muuta kuin koira pesulle :D

Kun sain esikoisen nukkumaan niin ajattelin kyllä etten ikinä enää lähde mihinkään :D

Yhteistyössä