KYLLÄ! se olin minä joka möykkäs ja huusi miehelle Prismassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
että Prismasta muka muotivaatteita!!hahahha!

kun ei teinille kelpaa ni muutakaan saa . neiti2 kulkee osin siskonsa entisissä ja molemmille mahdollisuuksien mukaan kirpparilta ostetaan. mut ootahan kun mie lähen noiden kans 5 vuoden päästä käymään jossain oikeessa muotiliikkeessä ja ukko saa maksaa ni eiköhän ss sit lopeta tuon vaatteista valituksen! kun ei ees paljon vaatteita ole lapsilla. vain se pakollinen kun kasvaavat. itse ei kkuulemma ole vuosiin saanut uusia vaatteita!!!! perkele senkun menee kauppaan ja ostaa. mites niitä muuten saiskaan ku ite ostamalla!!!!!

tästä lähtien ostan kaiken sukista lähtien salaa!!!!!

Vähän offtopic mutta miksi riitely on jotenkin noloa muista? Siis toki pitää riidellä asiaankuuluvasti mutta jos nyt vähän korottaa ääntään ja lopulta saa asian melko nopeasti päätökseen ilman että kumpikaan lähtee ovia paiskoen ulos, mitä väliä sillä riitelyllä?

Alkuperäinen kirjoittaja nuori ja tyhmä:
Vähän offtopic mutta miksi riitely on jotenkin noloa muista? Siis toki pitää riidellä asiaankuuluvasti mutta jos nyt vähän korottaa ääntään ja lopulta saa asian melko nopeasti päätökseen ilman että kumpikaan lähtee ovia paiskoen ulos, mitä väliä sillä riitelyllä?

Minkäs ikäinen siellä kirjoittele?

Alkuperäinen kirjoittaja nuori ja tyhmä:

no minusta se ei vaan ole soveliasta käydä sellaista läpi muiden ihmisten edessä. ja olen 27v.

Yhteistyössä