Kyllä se vaan on niin että mustat kirjoittajat on täällä fiksumpia kuin harmaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä :eek:.

Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).
Kiinnostuneen ja pakkomielteisen raja on joskus häilyvä...

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos on tarve päteä ja nostaa itsensä jalustalle ainoana meriittinään se, että on käyttänyt alle minuutin rekisteröityäkseen nettifoorumille ja sisäänkirjautumiseen.

Kyllä täytyy tuossa tilanteessa olla omassa oikeassa elämässä todella ammottava tyhjyys. Vetää melkein surulliseksi toisen puolesta.
Mutta mikä sua estää kirjautumasta?
Vedät kuitenkin hätäripulit jo pelkästä ajatuksestakin, ja pelkäät että sut profiloidaan heti parin ekan viestin perusteella ->
Pelkäät että NSA:n urkintakoneisto, FBI tai ihan vaan palstanörtit hoitavat osoitteesi selvittämisen.

Aloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä :eek:.

Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).
No sulle vois tehdä semmosen puolittaisen kastraation. Sit sun jutut ois kohtuudessa. :)

Vaikka semmoset leikkaukset ei kuulemma tehoa joissa otetaan vaan toinen palli pois?

Älä toivo kenellekään sellaista leikkausta.
Eläimille joskus, kun epäonnistuu leikkaus niin niistä tulee vaikeita käsiteltäviä
Eli siittiömiehestä tulis vaikeesti käsiteltävä?
No okei, ei toivota hänelle semmosta.

• Tykkää
Reactions: m1es
Mukavaa, että saan pitää pallini :)

Todellakin olen näin paljon helpommin käsiteltävä, ainakin jos "käsittelijä" tietää, mistä olen kiinnostunut :cool:
Voi jeesus... Sulla on pikkuvanhan 13-vuotiaan läpät.

dsb1.gif

Yhteistyössä