Kyllä se varmaan tästä..

mamma ja pojat

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
5 294
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Meiän 1v alotti maanantaina päiväkodissa, sillon oli vaan 4t. Sen ajan oli melkeen koko ajan huutanu, ei suostunut mitään syömään eikä nukkumaan.

Eilen oli pari tuntia kauemmin ja vasta välipalalla oli suostunut syömään, nukkunut oli 45min.

Tänään oli sit jo suostunut syömään ruuan, nukkunut pari tuntia ja syönyt välipalankin.

Mulla on tosi vaikeeta olla töissä kun ajattelen häntä.

On se sydäntäriipaisevan kamalaa :(

Minulla aikoinaan aloitti molemmat lapset tarhauran samaan aikaan. Tyttö sopeutui kuin kala veteen mutta poika vaan ei viihtynyt kertakaikkiaan. Tuntui aivan karmealta lähteä kouluun kun toinen itku kurkussa kysyi miksei voi olla enään äidin kotipoika.

Ihan vakavasti harkitsinkin että heitän hanskat tiskiin ja jään kitkuttelemaan kotiin vielä pariksi vuodeksi ennenkuin lasten koulu alkaa...
No sopeutuihan se poika tavallaan päivähoitoon vaikka ei siitä ikinä nauttinut täysillä, mikä nyt on ymmärrettävää koska meillä oli oikeasti niin mahtavaa kotona yhdessä :heart:
Toivottavasti teillä menee niinkuin valtaosalla eli alkukankeuden jälkeen kaikki menee kivuttomasti.

Koita jaksaa :hug: :heart:

Vaikka tietää et tämä kuuluu asiaan niin se ei mua auta yhtään.
Päiväkodissa yrittävät muakin tsempata et kyllä se päivä päivältä paremmaks muuttuu, mut kun jätän hänet ja meen hakemaan niin hän huutaa :'( .

Miks kotihoidontuen pitää olla niin helvetin pieni et sillä ei todellakaan elä vähänkään suurempi perhe??!

ilmoitat olevasi perhehoitaja eli teillä on sijoitettuja lapsia??
miten teidän perhe on noin tiukassa tilanteessa että on pakko mennä töihin?
luulisi että teidän taloudellinen tilanne olisi hyvinkin vakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota tuota:
ilmoitat olevasi perhehoitaja eli teillä on sijoitettuja lapsia??
miten teidän perhe on noin tiukassa tilanteessa että on pakko mennä töihin?
luulisi että teidän taloudellinen tilanne olisi hyvinkin vakaa.

Siis missäköhän kohtaa oon ilmottanu olevani perhehoitaja??

Oon perhetyöntekijä joka on aivan eri asia kuin perhehoitaja jos nyt ees sellasta ammattinimikettä on olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
nii se kannattaa velkaannuttaa itsensä niin kovasti ettei oo varaa olla vauvan kanssa kotona.voi pieni parka.äitiänsähän se juu kaipaa.

No voi luoja :headwall:

Niinhän se pieni kaipaakin äitiään, mutta nää kommentit ei taatusti auta ap:ta nyt ollenkaan!!

Ja ap, koitas ajatella niinpäin et se pieni siellä kaipaa sua niinkun säkin sitä. ainoa ero on vaan se et sä tiedät et se pieni on siellä sit kun meet hakee... Mutta sen pienen täytyy oppia siihen että vaikka sä jätät sinne niin tuut kuitenkin aina hakee. Sit kun pieni sen sisäistää ja oppii luottaa että tuut aina takas niin helpottaa paljon. :hug:

Yhteistyössä