Kyllä sitä ihminen on vähän typerä kun tällääsiä miettii (älä lue jos et jaksa mun purkautumisia )

Alkuperäinen kirjoittaja y:
Ai sinä olit siellä... Niin oli kaksi minun tuttuanikin (ei tosin mitenkään läheistä ). Nyt ovat haudassa.

Mä tiesin osan kuolleista. Tämä kuollut opettaja oli opettanut mullekin ja viime vuoden ruokamessujen aikaan tutustuin joihinkin tyttöihin. Herttaisia ja ihania tyttöjä, tekee aivan pahaa ajatella, että heitä ei enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikka:
Käsitaulu?

Jokelasta meille tullut valkoonen kangas jossa eri väreillä kädenkuvat. Siinä lukee että nämä kädet kannattelevat teitä.

Mulla on kuva tuosta kankaasta, mutta en tiedä haluanko laittaa sitä tänne ja onko se sopivaa edes.

Uskon, että tuon tapahtuman käsittely vie vielä pitkän aikaa ihmisiltä jotka ovat olleet lähellä tapahtumaa ja se että vielä jatkaa opiskelua kyseisessä oppilaitoksessa ei varmaankaan helpota tilannetta yhtään. Täällä palstallakin keskustelu asiasta saattaa olla hyvinkin hyvää terapiaa niin kauan ainakin ellei joku ala ilkeilemään asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Käsitaulu?

Jokelasta meille tullut valkoonen kangas jossa eri väreillä kädenkuvat. Siinä lukee että nämä kädet kannattelevat teitä.

Mulla on kuva tuosta kankaasta, mutta en tiedä haluanko laittaa sitä tänne ja onko se sopivaa edes.

Ei varmaan kannata laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Uskon, että tuon tapahtuman käsittely vie vielä pitkän aikaa ihmisiltä jotka ovat olleet lähellä tapahtumaa ja se että vielä jatkaa opiskelua kyseisessä oppilaitoksessa ei varmaankaan helpota tilannetta yhtään. Täällä palstallakin keskustelu asiasta saattaa olla hyvinkin hyvää terapiaa niin kauan ainakin ellei joku ala ilkeilemään asiasta.

Mä oikiasti yllätyin, kun elokuussa menin sinne alakertaan. Mä olin ajatellu, että ei sitä enää mitään tuu. Me siis mentiin koko luokan kanssa sinne alas ja mä en voinu mitään sille, että mulle tuli pala kurkkuun. Mä mietiin myöhemmin, että olisko tuossa ollut jotakin sellaasta, että oli tauko ku kävin siellä ja sitten jotenkin...en mä tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Käsitaulu?

Ei varmaan kannata laittaa.

Joo en mä sitä laita. Siinä on riski, että päätyy muualle.

nusta taas tuntuu, niinkuin tuntui jo viime syksynäkin, että tyyppi kalastelee vaan huomiota itselleen. Olin itsekin samassa kolussa eikä tunnu missään, asia ei koskettanut minua. Olen käynyt tilassa missä se luokka oli, eikä sekään tuntunut erikoiselta. Tai sitten ap on vaan harvinaisen yksinkertainen ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nusta taas tuntuu, niinkuin tuntui jo viime syksynäkin, että tyyppi kalastelee vaan huomiota itselleen. Olin itsekin samassa kolussa eikä tunnu missään, asia ei koskettanut minua. Olen käynyt tilassa missä se luokka oli, eikä sekään tuntunut erikoiselta. Tai sitten ap on vaan harvinaisen yksinkertainen ihminen.

Älä kehtaa. Jokainen ihminen on yksilö ja kokee asiat omalla tavallaan. Jos sinä olet päässyt yli, ok, mutta ihan älytöntä sun kuvitella että kaikki muutkin on. Toiset on herkempiä, jotkut ehkä lykänneet alitajunnassaan asian käittelyä, jne. Et sinä voi tietää tai määrätä kauanko kukin voi kokea mitäkin. Mieti jos sulle tultais sanomaan että olet tosi kylmä ja tunteeton p*ska kun ei tunnu missään?

Anteeks nyt vaan, mutta en tajunnu mitään. Ensinnäkäöän sun ruman murre kirjotuksen takia en tajunnut tuota kevät juttua, että pystytkö sitten ens keväänä pitään vaatteitas kaapissa vai piditkö viime keväänä. Etkös sä alottanut uuden koulun, miten sun tavarat voi olla netisen koulun kaapissa, vai onko nuo koulut samassa rakennuksessa?

Mä olen aika vähän tästä asiasta puhunu täällä ja silti mussutetaan, että puhun tästä vaikka kuinka paljo.

Jos sä oikiasti olisit ollut siellä, niin et sanoosi, että ei tunnu missään.

Anteeks nyt vaan, mutta en tajunnu mitään. Ensinnäkäöän sun ruman murre kirjotuksen takia en tajunnut tuota kevät juttua, että pystytkö sitten ens keväänä pitään vaatteitas kaapissa vai piditkö viime keväänä. Etkös sä alottanut uuden koulun, miten sun tavarat voi olla netisen koulun kaapissa, vai onko nuo koulut samassa rakennuksessa?

Voisitko vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja wat:

Voisitko vastata.

Hanki elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Voisitko vastata kiitti. Ootko samassa koulussa edelleen, sun puheista ei saa mitään selvää.

No olen samassa koulussa. Kumma kun muut on tämän asian tajunnu.

Siis oot edelleen ruokakoulussa? Miten se liittyy lähäri kouluun?

Samassa rakennuksessa siis koulutetaan lähihoitajia, suurtalouskokkeja, restonomeja, perhepäivähoitajia ja lisäksi on talouskoulu.

vai vähän puhuit asiasta. Muistaakseni viime vuonna oli jatkuvasti aloituksia joissa päivittelit jotain. Usko jottet sä ollut sen päivän tärkein henkilö, et edes sivuosassa, yrität vaan sillä saada huomiota. Säälittävää, en ole muiden mukana olleiden nähnyt samaa tekevän.

vai vähän puhuit asiasta. Muistaakseni viime vuonna oli jatkuvasti aloituksia joissa päivittelit jotain. Usko jottet sä ollut sen päivän tärkein henkilö, et edes sivuosassa, yrität vaan sillä saada huomiota. Säälittävää, en ole muiden mukana olleiden nähnyt samaa tekevän.

murheiden jakaminen ei ole huomion hakua. ja miksi kukaan täällä haluis huomiota hakea??

Mitähän sä nyt muistelet, jotakin aivan omiasi kenties? Koska mä en ole tästä asiasta täällä kauhiasti puhunut. Sä et ehkä tätä usko, mutta mä itte tiedän kuinka asia on.

No ompa taas mukavaa porukkaa palstalla..Jos joku haluaa murheitaan tms. jakaa täälä
niin miksi siihen pitää tulla ilkeilemään?
Ja mitä väliä vaikka olis sadas aloitus asiasta jos se auttaa käsittelmään asiaa, voitte lukea muita alotuksia, ketä tämä aihe häiritsee.

Yhteistyössä