Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Vetäisin herneen niin syvälle nenään etten enää jättäis lapsia niille hoitoon. Kylässä voitais kyllä käydä kuhan kiukultani rauhottuisin mutta en kyllä enää lapsiani heidän käsiinsä jättäisi vaikka kuinka on omat vanhemmat.
Törkeetä vetää kännit kun lapset on hoidossa. Olis voinu sattua vaikka mitä!
Näin juuri. Mummo teki ruokaa siellä, ties jos olisi vaikka tulipalo tullut tai muuta kauheata.
ap
Onneksi ei sattunut mitään :hug:
Niin, onneksi, tosin sekin oli jo "riittävä" kun poikaa selvästi pelotti kovasti.

Mä varmaan sekoisin tuollaisesta ihan totaalisesti, voisi mennä aika kauan ennenkuin vanhemmilleni puhuisin sanaakaan tai katsoisin edes päin kadulla. Heillä on kyllä selkeästi jonkin sortin alkoholiongelma

Onko eka kerta kuin näin käy?
OVat olleet joskus huppelissa, tehneet saman tempun kuin nyttenkin. Jotenkin sitä vaan haluaa uskoa, että eivät tee niin, kun eilenkin oli sovittu, että haen siihen ja siihen aikaan , itse ehdotti aikaa vielä ja todella tietävät kuinka tuollaisesta suutun.
Mutta tyhmä olin kun pitäisi tajuta, ettei heihin voi luottaa .
Jatkossa sitten olet itse lastan kanssa jos siellä vietätte aikaa. Tutuillani on sama tilanne,eivät voi jättää lapsiaan isovanhemmille koska voivat ottaa hörppyä koska tahansa..jos teillä ei muita hoitajia ole niin kirpaisee varmasti
Näin se on tehtävä, en halua todellakaan missään nimessä lasteni pelkäävän, tällä hetkellä ei tee mieli edes nähdä edes heitä.

Surettaa vaan kun omat vanhemmat tekee noin.
Mummo on myöntäny kännipäissään muutaman kerran , että hänenkin mielestään heillä on alkoholiongelma. Mutta sitten kun taas tulee seuraava päivä niin ollaan ettei mitään olisikaan ollut tai mitään ei olisi puhuttu. Olen sanonut monet kerrat, että olen todella huolissani heistä, mutta eihän sillä ole mitään vaikutusta asiaan.
ap