Kyllä tää ihastumisen tunne on sit kutkuttava mutta mä en osaa enää hempeillä puhelimen kautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se eilinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se eilinen

Vieras
Eilen siis tein aloituksen siitä kun meijän tiet taas kohtas.Tänään mies taas soitteli ja ajattelin et jos laitan sille viestin mutta en mä keksi mitään mikä ei kuulostais liian tyrkyltä ja siirappiselta mut kuitenkin et tietää et on mun mielessä. En viitsisi soittaa kun se voi olla vielä töissä kun on jo aamu 7 asti painanu ja joutuu tekee pitkiä päiviä ni en tiedä onko tullut vielä kotiin.Ja jos on ni tiedä vaikka olis jo nukkumassa. En osaa enää puhelimen kautta hempeillä mitään teen sen mielummin kasvotusten.siitä on niin kauan aikaa kun viimeks on täs tilanteessa ollut et en mä osaa enää.

[QUOTE="minävaan";26694885]mäkin taidan olla ihastunut mutta en halua liikaa ajatella asiaa kun mikään ei ole melkeen ikinä ollut sitä miltä näyttää... hmmm..[/QUOTE]

minä myös ja peesaan sua täysin. minä ihastun aina miehiin mutta kukaan ei koskaan ole lopulta tykännyt minusta. se on erittäin ahdistavaa. :(

minä myös ja peesaan sua täysin. minä ihastun aina miehiin mutta kukaan ei koskaan ole lopulta tykännyt minusta. se on erittäin ahdistavaa. :(

Nin mullakin on tupannut menemään mut tää nyt vaikuttais siltä et ihastuminen on molemminpuoleista. kaikesta siitä mitä päätellen mitä perjantai/lauantai illlan ja yön aikan tapahtu ja mitä lauantai aamulla ja päivällä oli joten olen nyt hiukan varmempi kuin aiemmin muiden ihastumisien suhteen.

:( ja kaikista ärsyttävintä siinä on se, että monet on antanut ihan tietosesti sellasen kuvan, että ois jotain tulevaisuutta (eli on tavattu enemmän kun kerran), ja puhunut siis siihen malliin. mutta sit on selvinny että ne on yrittäny vaan saada hetkeks "pauloihinsa". se on niin ärsyttävää. aina luulee että joku ois erilainen, ja koittaa päästää irti negatiivisista ajatuksista (siis että jos tällä kertaa ei ois sellanen äijä), ja sit joutuu taas pettymään :D en kyllä ymmärrä miten pystyy sama ihminen päätymään aina sellaseen. jospa tällä kertaa ois vihdoinki kunnon mies, sen näkee ajan kanssa. mutta nyt mä ootan jospa ottais taas yhteyttä joku päivä, kun en viittinyt alkaa mistään kyselemään, että mitä se haluaa, kun en jaksa enää kuulla sitä "en oikeastaan mitään, kunhan halusin seuraa" tms.. olipa monimutkasta :) ootko sä sitten ihastunut silleen että et vielä tiedä haluaako se mies jotain?

Nin mullakin on tupannut menemään mut tää nyt vaikuttais siltä et ihastuminen on molemminpuoleista. kaikesta siitä mitä päätellen mitä perjantai/lauantai illlan ja yön aikan tapahtu ja mitä lauantai aamulla ja päivällä oli joten olen nyt hiukan varmempi kuin aiemmin muiden ihastumisien suhteen.

jep mullakin on tällä kertaa enemmän sellanen hyvä tunne, mutta silti pitää ottaa vähän varovaisesti itteni puolelta ettei taas innostu liikaa :) mutta hyvä että sulla on nyt hyvä tyyppi kiikarissa ;) toivottavasti kaikille tulee hyvää täällä!

mistä sitten voi tietää että mies on ihastunut jos siis ei ole mahdollisuutta kysyä suoraan? pitääkö vain toivoa parasta ja arvailla?

mistä sitten voi tietää että mies on ihastunut jos siis ei ole mahdollisuutta kysyä suoraan? pitääkö vain toivoa parasta ja arvailla?

no ootko sä nyt tapaillu sitä miestä kenestä puhut nyt vai mietitkö vaan yleisesti? ainakin siitä sen tietää jos se alkaa oikeesti useemmin ottaa yhteyttä ja haluaa tavata, mutta en kyllä tiedä mistä sen muuten näkis, siis jos ei vaikka ole ikinä puhunu sen miehen kanssa.. ja eihän kaikki edes uskalla kertoa suoraan asioista, jos ne just ajattelee että mitäpä jos toi ei tykkääkään musta. mun mielestä pitäs uskaltaa suoraan sanoa, mutta en mäkään kyllä nyt tässä jutussa mitä on meneillään, ole uskaltanu sanoa suoraan että oon ihastunu, just siks ettei joudu taas pettyy.. mut seuraavalla kerralla kun nään (jos se tyyppi vielä haluaa) niin kyllä sanon, ettei tartte turhia pelätä..

[QUOTE="minävaan";26695037]:( ja kaikista ärsyttävintä siinä on se, että monet on antanut ihan tietosesti sellasen kuvan, että ois jotain tulevaisuutta (eli on tavattu enemmän kun kerran), ja puhunut siis siihen malliin. mutta sit on selvinny että ne on yrittäny vaan saada hetkeks "pauloihinsa". se on niin ärsyttävää. aina luulee että joku ois erilainen, ja koittaa päästää irti negatiivisista ajatuksista (siis että jos tällä kertaa ei ois sellanen äijä), ja sit joutuu taas pettymään :D en kyllä ymmärrä miten pystyy sama ihminen päätymään aina sellaseen. jospa tällä kertaa ois vihdoinki kunnon mies, sen näkee ajan kanssa. mutta nyt mä ootan jospa ottais taas yhteyttä joku päivä, kun en viittinyt alkaa mistään kyselemään, että mitä se haluaa, kun en jaksa enää kuulla sitä "en oikeastaan mitään, kunhan halusin seuraa" tms.. olipa monimutkasta :) ootko sä sitten ihastunut silleen että et vielä tiedä haluaako se mies jotain?[/QUOTE]

tiedän tunteen ja tarkalleen mitä tarkoitat. se on niin inhottavaa. olen ihastunut juuri noin eli en tiedä onko hän ihastunut minuun.

[QUOTE="minävaan";26695037]:( ja kaikista ärsyttävintä siinä on se, että monet on antanut ihan tietosesti sellasen kuvan, että ois jotain tulevaisuutta (eli on tavattu enemmän kun kerran), ja puhunut siis siihen malliin. mutta sit on selvinny että ne on yrittäny vaan saada hetkeks "pauloihinsa". se on niin ärsyttävää. [/QUOTE]

On niitä erilaisiakin olemassa. Ei jäänyt pelkäksi puheeksi. 12 vrk ensitapaamisesta menimme vihille. :)

[QUOTE="minävaan";26695066]jep mullakin on tällä kertaa enemmän sellanen hyvä tunne, mutta silti pitää ottaa vähän varovaisesti itteni puolelta ettei taas innostu liikaa :) mutta hyvä että sulla on nyt hyvä tyyppi kiikarissa ;) toivottavasti kaikille tulee hyvää täällä![/QUOTE]

Varovasti minäkiotan,juuri sen takia mitä menneisyydessä on ollut ja muutenkin.Mulla ei ole ainakaan mikään kiirus asian suhteen,kyllä mä nyt uskon et tää ei ole mikään pelimies,ihan erilainen kun ne mun tapaamat sellaset.Ja tää mies on kaverinsakin pistänyt vissiin koville mun takia:D Että kyllä mä nyt pikkusen varmemmin uskon tähän mutta en silti innostu vielä liikaa,kunhan nyt kerettäis nähdäkin kun sillä on oikeesti kädet täynnä töitä,tekee kahta työtä ja sit vielä kotona kaikenlaista ni en viitsi sit ruveta kyselee ja ahdistelee et millon kerkeet nähä,annan sen nyt tehä nää kiirushommat loppuun,pianhan ne on ohi tältä kesältä.

tiedän tunteen ja tarkalleen mitä tarkoitat. se on niin inhottavaa. olen ihastunut juuri noin eli en tiedä onko hän ihastunut minuun.

niinpä :/ mutta väärän kuvan antaminen on paskinta mitä voi tehdä, ja oon alkanu myös sanoo ihan alussa että en eti sit mitään leikkijuttua, että ihan tosissani oon tässä, niin silti siinäkin vaihees yritetään kusettaa. sanotaan "joo en minäkään". sit yhtäkkiä paljastaa että onkin halunnu vaan parin kerran seuraa ilman mitään suurempaa ajatusta.

[QUOTE="minävaan";26695232]ihanaa! ;D tollasta mäkin haluun :) pitää olla 100% tosissaan jos niin sanoo eikä leikkiä tunteilla. ja onnelks olkoon tosta, vaikka en tiedäkään kauan siitä on aikaa :)[/QUOTE]

Eilen tuli 1 kk täyteen naimisissa. :D

Juu, tämä mies oli tosissaan. Kyllä heitäkin on. Harvinaisia varmasti, mutta on olemassa. Mies on viiden lapsen kanssa Linnanmäellä ja mie kirjoitan esseetä kotona (tulin siksi ennen muita pois huvipuistosta). :heart: Perhemies.

Varovasti minäkiotan,juuri sen takia mitä menneisyydessä on ollut ja muutenkin.Mulla ei ole ainakaan mikään kiirus asian suhteen,kyllä mä nyt uskon et tää ei ole mikään pelimies,ihan erilainen kun ne mun tapaamat sellaset.Ja tää mies on kaverinsakin pistänyt vissiin koville mun takia:D Että kyllä mä nyt pikkusen varmemmin uskon tähän mutta en silti innostu vielä liikaa,kunhan nyt kerettäis nähdäkin kun sillä on oikeesti kädet täynnä töitä,tekee kahta työtä ja sit vielä kotona kaikenlaista ni en viitsi sit ruveta kyselee ja ahdistelee et millon kerkeet nähä,annan sen nyt tehä nää kiirushommat loppuun,pianhan ne on ohi tältä kesältä.

no hyvä :) mullakin periaatteessa sama kun sulla, mutta en niinkun ihan tarkkaan tiedä mitä se mies ite ajattelee. mutta nekin asiat selvii sit ajallaan, jos ottaa yhteyttä vaikka viikonloppuna :) ja mulla myös toi sama, että en ite viitti lähetellä mitään, kun silläkin just töitä ja noin, ja mulla lomaa. mut onneks viikonloput ja sellaset on keksitty niin ehtii ainakin sillon jos on vapaata. mutta ootko sä nyt lähettämässä sille jotain viestiä? mutta kai sä nyt voit sille sanoa mitä ajattelet jos se on kerta tänäänkin soittanu. tai no ymmärrän kyllä että haluat miettiä tarkkaan mitä sanoa, ettei tule sellanen mokaus-olo.

[QUOTE="minävaan";26695130]no ootko sä nyt tapaillu sitä miestä kenestä puhut nyt vai mietitkö vaan yleisesti? ainakin siitä sen tietää jos se alkaa oikeesti useemmin ottaa yhteyttä ja haluaa tavata, mutta en kyllä tiedä mistä sen muuten näkis, siis jos ei vaikka ole ikinä puhunu sen miehen kanssa.. ja eihän kaikki edes uskalla kertoa suoraan asioista, jos ne just ajattelee että mitäpä jos toi ei tykkääkään musta. mun mielestä pitäs uskaltaa suoraan sanoa, mutta en mäkään kyllä nyt tässä jutussa mitä on meneillään, ole uskaltanu sanoa suoraan että oon ihastunu, just siks ettei joudu taas pettyy.. mut seuraavalla kerralla kun nään (jos se tyyppi vielä haluaa) niin kyllä sanon, ettei tartte turhia pelätä..[/QUOTE]

mietin sekä yleisesti että tästä miehestä. emme ole vielä tavanneet livenä, sillä hän asuu ulkomailla mutta hän aikoo tulla ensi kuussa suomeen. olemme olleet paljon yhteydessä muuten ja jutelleet videokameran välityksellä.

Eilen tuli 1 kk täyteen naimisissa. :D

Juu, tämä mies oli tosissaan. Kyllä heitäkin on. Harvinaisia varmasti, mutta on olemassa. Mies on viiden lapsen kanssa Linnanmäellä ja mie kirjoitan esseetä kotona (tulin siksi ennen muita pois huvipuistosta). :heart: Perhemies.

x) niin varmasti onkin, mutta sais olla enemmän ja sellasia ketkä ei vaan puhu ja puhu jotain p*skaa :D mielummin ei puhuis sit vaikka mitään,heh. onko teillä molemmilla sit lapsia?:)

mietin sekä yleisesti että tästä miehestä. emme ole vielä tavanneet livenä, sillä hän asuu ulkomailla mutta hän aikoo tulla ensi kuussa suomeen. olemme olleet paljon yhteydessä muuten ja jutelleet videokameran välityksellä.

no kyllähän tosta jo päällepäin huomaa että on kiinnostunut! jos aikoo vielä suomeen tulla. jos ei olis kiinnostunu, miks se suomeen tulis? :D ja jos ootte vaikka jutellu paljon asioista ja on samanlaisia kiinnostuksia, niin varmasti on kiinnostunu. ja toivottavasti teillä on sit hauskaa, tapaatte siis sillon?

[QUOTE="minävaan";26695276]no hyvä :) mullakin periaatteessa sama kun sulla, mutta en niinkun ihan tarkkaan tiedä mitä se mies ite ajattelee. mutta nekin asiat selvii sit ajallaan, jos ottaa yhteyttä vaikka viikonloppuna :) ja mulla myös toi sama, että en ite viitti lähetellä mitään, kun silläkin just töitä ja noin, ja mulla lomaa. mut onneks viikonloput ja sellaset on keksitty niin ehtii ainakin sillon jos on vapaata. mutta ootko sä nyt lähettämässä sille jotain viestiä? mutta kai sä nyt voit sille sanoa mitä ajattelet jos se on kerta tänäänkin soittanu. tai no ymmärrän kyllä että haluat miettiä tarkkaan mitä sanoa, ettei tule sellanen mokaus-olo.[/QUOTE]

no ajattelin tänä iltana laittaa mutta en nyt tiedä,jos se onkin jo nukkumassa.sillä meni viikonlopun nukkumiset vähän harakoille,mun takia:D Ehkä pistän huomenna sit töistä jonkun viestin,kerkeen vähän miettiä mitä laitan ettei ole liian tyrkky ja ahdistava mut kuitenkin silleen et tieetää et on mun mielessä. Tuskin mekään ihan heti nähään,mä en tiedä miten sen lapsi sillä on et onko viikonloppusin(nyt ei kyllä ollut) vai joka toinen vkoloppu vai vuoroviikoin vai miten et aika paljon sillä sit kaikenlaita kun työt ja ja lapsi ym.En viittinyt siitä lapsesta heti udella se vaan kerto et lapsi on ja silleen mut muute ei siitä sit puhuttu.

Yhteistyössä