Kyllä tää ihastumisen tunne on sit kutkuttava mutta mä en osaa enää hempeillä puhelimen kautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se eilinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minävaan";26695363]no kyllähän tosta jo päällepäin huomaa että on kiinnostunut! jos aikoo vielä suomeen tulla. jos ei olis kiinnostunu, miks se suomeen tulis? :D ja jos ootte vaikka jutellu paljon asioista ja on samanlaisia kiinnostuksia, niin varmasti on kiinnostunu. ja toivottavasti teillä on sit hauskaa, tapaatte siis sillon?[/QUOTE]

niin kai sitten. aluksi ei oikein osattu päättää tuleeko hän suomeen vai matkustanko minä hänen luokseen. kiitos! kyllä tapaamme livenä silloin.

mietin vain sitä, että jos tapaaminen ei olisi onnistunut niin olisikohan hän sitten ollut ollenkaan kiinnostunut. mitä luulet? hän kyllä katseli halpoja lentoja minullekin kaikelta varalta. kertooko se jotain? :D

no ajattelin tänä iltana laittaa mutta en nyt tiedä,jos se onkin jo nukkumassa.sillä meni viikonlopun nukkumiset vähän harakoille,mun takia:D Ehkä pistän huomenna sit töistä jonkun viestin,kerkeen vähän miettiä mitä laitan ettei ole liian tyrkky ja ahdistava mut kuitenkin silleen et tieetää et on mun mielessä. Tuskin mekään ihan heti nähään,mä en tiedä miten sen lapsi sillä on et onko viikonloppusin(nyt ei kyllä ollut) vai joka toinen vkoloppu vai vuoroviikoin vai miten et aika paljon sillä sit kaikenlaita kun työt ja ja lapsi ym.En viittinyt siitä lapsesta heti udella se vaan kerto et lapsi on ja silleen mut muute ei siitä sit puhuttu.

hahah :D kannattaa kyllä sit huomen laittaa mielummin, että saa nukuttua. ja jos se heräis nyt sun viestiin niin ehkä se ei saiskaan enää nukuttua kun alkais ajattelee sua ;D mut kyl sun se viesti sit kanttii laittaa huomen, että se tietää että säkin aattelet sitä. sunkin pitää sille osottaa se vielä :) koska kyllä naistenkin kuuluu niin tehä. kun joskus kuulee sitä että miesten pitäis muka kaikki tehä noissa jutuissa,heh. no en mä usko et se lapsi ainakaan estää mitään tms., kun onhan tollasia juttuja monellakin. ja voishan se mies vaikka haluta että näät sen lapsen, tai no ehkei ihan alussa kuitenkaan, mutta ei sitä koskaan tiedä. siis tarkotan että voishan se haluta tavata sillonki vaikka se lapsi olis siel. en sit susta tiiä haluatko ite ihan heti :P

niin kai sitten. aluksi ei oikein osattu päättää tuleeko hän suomeen vai matkustanko minä hänen luokseen. kiitos! kyllä tapaamme livenä silloin.

mietin vain sitä, että jos tapaaminen ei olisi onnistunut niin olisikohan hän sitten ollut ollenkaan kiinnostunut. mitä luulet? hän kyllä katseli halpoja lentoja minullekin kaikelta varalta. kertooko se jotain? :D

no en mä usko että se epäonnistuu, jos vaan osaatte pitää hauskaa ja olla samanlailla ku esim. ku olette puhunu webkameralla :) no kyllä se ainakin haluu sut tavata tosissaan. aattelitteko että meet sitte sen luo sen jälkeen kun se on käyny suomessa? ja kyllä se ainakin pitemmälle aattelee,hyvä merkki. olis sekin muuten hyvä alku suhteelle että säkin näkisit millasessa paikassa se asuu=)

[QUOTE="minävaan";26695630]no en mä usko että se epäonnistuu, jos vaan osaatte pitää hauskaa ja olla samanlailla ku esim. ku olette puhunu webkameralla :) no kyllä se ainakin haluu sut tavata tosissaan. aattelitteko että meet sitte sen luo sen jälkeen kun se on käyny suomessa? ja kyllä se ainakin pitemmälle aattelee,hyvä merkki. olis sekin muuten hyvä alku suhteelle että säkin näkisit millasessa paikassa se asuu=)[/QUOTE]

juu, kyllä ajateltiin että hänen vierailunsa jälkeen minä matkustan hänen kotimaahansa. en heti mutta mahdollisimman pian. :)

[QUOTE="minävaan";26695597]hahah :D kannattaa kyllä sit huomen laittaa mielummin, että saa nukuttua. ja jos se heräis nyt sun viestiin niin ehkä se ei saiskaan enää nukuttua kun alkais ajattelee sua ;D mut kyl sun se viesti sit kanttii laittaa huomen, että se tietää että säkin aattelet sitä. sunkin pitää sille osottaa se vielä :) koska kyllä naistenkin kuuluu niin tehä. kun joskus kuulee sitä että miesten pitäis muka kaikki tehä noissa jutuissa,heh. no en mä usko et se lapsi ainakaan estää mitään tms., kun onhan tollasia juttuja monellakin. ja voishan se mies vaikka haluta että näät sen lapsen, tai no ehkei ihan alussa kuitenkaan, mutta ei sitä koskaan tiedä. siis tarkotan että voishan se haluta tavata sillonki vaikka se lapsi olis siel. en sit susta tiiä haluatko ite ihan heti :P[/QUOTE]

M yritän tässä nyt esittää vaikeesti tavoiteltavaa,no enkai se voi kääntyä sit päinvastoin ja sit menee persiilleen.Laitan huomenna sitten ruokatauolla jonkun pätkän tekstiä. Vielä kun keksis mitä.En varmaan nuku ite ens yönä kun mietin mitä kirjotan. Mä en ole kyl valmis siihen lapsen näkemiseen varmaan aikoihin,ei mua toisaalta haittaa et on lapsi kun eka mietin et en halua miestä jolla lapsi mut tää on niin ihanan olonen mies et yks lapsi siinä ei kyl menoa haittaa ja vaikka mulla ei ole lapsia ni mä kyllä tykkään.Ja lapsi on jo kuitenkin kouluikänen et ei mikään vaippapeppu.

M yritän tässä nyt esittää vaikeesti tavoiteltavaa,no enkai se voi kääntyä sit päinvastoin ja sit menee persiilleen.Laitan huomenna sitten ruokatauolla jonkun pätkän tekstiä. Vielä kun keksis mitä.En varmaan nuku ite ens yönä kun mietin mitä kirjotan. Mä en ole kyl valmis siihen lapsen näkemiseen varmaan aikoihin,ei mua toisaalta haittaa et on lapsi kun eka mietin et en halua miestä jolla lapsi mut tää on niin ihanan olonen mies et yks lapsi siinä ei kyl menoa haittaa ja vaikka mulla ei ole lapsia ni mä kyllä tykkään.Ja lapsi on jo kuitenkin kouluikänen et ei mikään vaippapeppu.

niin voi olla, että silleen vois käydä, koska kyllähän se mieskin on varmaan noin alussa viel aika epävarma sun ajatuksista myös. mun mielestä kummankin osapuolen pitää antaa yhtä paljon, ja siis tehdä yhtä paljon. hahah tuttu tunne x) se siin ihastumises onkin vähän ärsyttävää kun ajatukset pyörii vaan päässä. en mä tiiä, kerro sille vaikka et ois mukava viel tapailla jos sille käy tai jotain. eihän sun paljoo tarvii laittaa, silleen vaan et se tajuaa että oot mukana. niin no tossa lapsijutussa just on aina kaks puolta, jos ei itellä ole. niin ku ei mullakaan niin tiiän mitä tarkotat, kun joskus on itelläkin ollu juttua sellasen kanssa, kenellä on. nii no se on helpompi kyllä ettei ole enää vauva.

[QUOTE="minävaan";26695807]okei no kuulostaa hyvältä =) toivon kyllä että teil tulis jotain sit. millon se siis on tulossa suomeen? et varmaan malta odottaa että näätte x)[/QUOTE]

Jep. :) Kiitos paljon. Samaa toivon minäkin. Ensi kuussa hän tulee Suomeen. Olen enemmän kuin innoissani. x)

Hip hei vaan. laitoin tänään sen viestin,laitoin siihen jotain sellasta et en viitsinyt eilen viestiä tai soitella kun oli jo myöhä ja jos olit jo nukkumassa .tai jotain ton tyylistä.Pistin myös et oli kiva viettää aikaa yhessä ja oli kiva kun tavattiin pitkästä aikaaa ja toivoin et vielä ehkä nähtäs. Vastausviestinä sain et mietti illalla samaa(et uskaltaako enää myöhään laittaa viestiä) ja et aivan varmasti nähdään:)
Lupas vielä soitella illemmalla.

Voi että! En malttais millään odottaa et nään sen vaikka tiedän et on erittäin kiiruinen just nyt et ei ehkä ehdi ihan heti näkemään.

näin vielä exänkin tänään mutta ei se tuntunut niin pahalta,kirpas hetken mut sit jo huomasinkin et mietin tätä toista:)

Yhteistyössä