Kyllä tää kohta helpottaa, eikö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Koirat kasvaa ja lapset kasvaa ja niistä tulee viisaita ja hyvin käyttäytyviä eikä ne rissaa vastaan eikä tee tuhojaan ja kaikki tulee oleen varsin idyllistä ja ihanaa... :heart:

Jätkä on tähän asti ollut huijattavissa: pää on pysynyt visusti tyynyssä kun oon muistuttanut, ett äiti ottaa tutin pois, jos sängyssä alkaa riekkumaan ja kekkuloimaan. Vaan tänään: herra ojensi tuttinsa mulle ihan itse, ja kun kysyin moneen kertaan ett otatko tutin, tyyppi pyöritti tiukasti päätään ja nousi yhä uudestaan ja uudestaan sängyssä seisomaan ja naureskelemaan jne. Ja kun kaadoin sen aina takaisin, sai raivarin mutta ei kelpuuttanut tuttia takas ja kun kysyin ett mitäs tälle sitt tehdään, heitetäänkö tutti roskiin, herra nyökytti varsin pontevasti terävästi mua silmiin tuijottaen. Kun lopulta sain sen vaakatasoon ja pysymään siellä, tulin alakertaan mielessä rentouttava iltasuihku heti pienen pika imuroinnin jälkeen, vaan mitä onkaan vastassa?? :kieh: :kieh: Bullmastiffin pentu joka uikuttaa jo valmiiksi syyllisenä olohuoneen lattialla, keittiö jossa kaikki syötävä on tuhottu (kyllä, myös se eilen ostettu kiloinen juusto ) ja roskis tyhjennetty pitkin lattioita, koiran pissat siellä seassa. Ja kakat ruokailuhuoneen lattialla. Ja meidän keittiön molemmat ovet on piru vieköön portitettu remontin ajaksi, ja ne portit on ollut ihan hemmetin sata varmasti kiinni!!!! |O |O

Oispa sitä suklaata. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä tarjoon sulle osan mun levystä... meillä ollu vähän sama meno

Kiitos. Jos en olisi raskaana, vetäisin kalsarikännit. Just tänään. Ja polttaisin puoli askia tupakkaa. :snotty:

Mutt viiden vuoden päästä kaikkihan on jo toisin. Lapset omatoimisia ja itse ajattelevia ja koirat parhaassa iässä. *uskoo parempaan* :xmas:

Yhteistyössä