Kyllä tää pph:n homma on....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pph"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pph"

Vieras
syvältä. Lapset ovat ihan kivoja, mutta vanhemmat... Vaaditaan sitä ja tätä. Mun lapselle ei saa antaa sitä syötäväksi ja tottakai hänelle kerrotaan ihan tuotemerkki, jota sitten ANNETAAN... Milloin on puettu liikaa päälle, milloin liian vähän... Ja minun syyni on se, että lapsi ei nuku riittävästi tai ei syö riittävästi. Lasta tullaan hakemaan miten sattuu, yleensä myöhässä. Mutta jos joustoa tarvitaan toisin päin niin eipä tipu! Ei ymmärretä, että pph:n koti on myös hoitajan perheen koti vaan lampsitaan saappaat jalassa keittiöön tai olkkariin. Hoitajan lapsilla ei sais olla omaa elämää eikä heillä saa käydä vieraita jne.

Anteeksi vuodatus. Nyt viikonlopun viettoon ja lataamaan akkuja ensi viikkoa varten...

Kuulostaa kurjalle, ja varmasti ei ole edes mitenkään väritetty kertomus :/

Lepää ja relaa viikonloppu....minä arvostan hurjasti perhepäivähoitsuja, itsekin olen pienenä ollut, ja mun Annitäti oli ihan loistava. Lämpimät muistot jäi. Tosin hän oli äitin sukulainen, ja TOIVON että vanhempani eivät ole moista sapiskaa päästelleet silloin....

Tutulta kuulostaa.... Tällä hetkellä mulla on hyvä ryhmä ja ihanat vanhemmat, mutta on ollut myös ap:n kuvaamien vanhempien kaltaisia. Ja asiakaspalvelutyössä tässä ollaan, joten asiakas on aina oikeassa, vaikka ei aina oliskaan :/

Olien eilen itse ekaluokkalaiseni vanhempainillassa...suu loksahti auki, vanhemmat valittivat mitä oudoimmista asioista..huh huh. Päällimmäisenä jäikin mieleen kunnioitus opettajaa kohtaan, minusta ei olisi ikinä tuohon ammattiin, kuten ei perhepäivähoitajaksikaan...kyllä ne lapset menee, mut tosiaan vanhempien kanssa tulisin hulluksi!!!! Yksi valitti että tulee liikaa läksyjä, toinen valitti et miksi lasten pitää käydä pesulla liikunnan jälkeen kun hänen lapsensa on niin vaikeaa pukea sukkia pestyihin, vedestä nihkeisiin jalkoihin :D :D Kaikki hatun nosto siis teille asiakaspalvelijoille ja varsinkin ihmisille jotka ovat ammatissa jossa pitää kohdata pöljät vanhemmat :D :D (Ps.Toivottavasti itse en ajaudu noin hankalaksi vanhemmaksi vaan muistan kunnioittaa toisen ammattitaitoa ;) )

Hyvä puoli pph:n hommassa on että voi purkaa kiukkuaan muiden lapsiin eikä tarvitse traumatisoida omia. Voin kokemuksesta sanoa että sitä kannattaa käyttää hyväksi, vanhempien ääliömäiselle ja ylimielisille käytökselle ei mitään voi mutta ai että tulee hyvä mieli kun maksaa potut pottuina heidän kakaroilleen. Konsteja on monia.

[QUOTE="vieras";23172565]Hyvä puoli pph:n hommassa on että voi purkaa kiukkuaan muiden lapsiin eikä tarvitse traumatisoida omia. Voin kokemuksesta sanoa että sitä kannattaa käyttää hyväksi, vanhempien ääliömäiselle ja ylimielisille käytökselle ei mitään voi mutta ai että tulee hyvä mieli kun maksaa potut pottuina heidän kakaroilleen. Konsteja on monia.[/QUOTE]

Siis häh? :o
Viattomiahan ne lapset on jos on kökkö vanhemmat...
Ja mitähän ne sun konstit on? mielenkiinnosta utelen...

[QUOTE="vieras";23172565]Hyvä puoli pph:n hommassa on että voi purkaa kiukkuaan muiden lapsiin eikä tarvitse traumatisoida omia. Voin kokemuksesta sanoa että sitä kannattaa käyttää hyväksi, vanhempien ääliömäiselle ja ylimielisille käytökselle ei mitään voi mutta ai että tulee hyvä mieli kun maksaa potut pottuina heidän kakaroilleen. Konsteja on monia.[/QUOTE]

Niin, tottakai me toimitaan noin. Kostaakohan opettajatkin hankalien vanhempien lapsille näitä simputtamalla? Mukavaa viikonloppua kaikille!

[QUOTE="pph";23172596]Niin, tottakai me toimitaan noin. Kostaakohan opettajatkin hankalien vanhempien lapsille näitä simputtamalla? Mukavaa viikonloppua kaikille![/QUOTE]

Joo, ja me päiväkodissa kostetaan lapsille vanhempien kotkotukset...Mitähän se muka ketään hyödyttäs ja syyttömiä ne mukulat ovat.

Yhteistyössä