Kyllä taas selvisi miksi suomalaisia naisia arvostellaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Kävästiin perheen kesken eräässä kauppakeskuksessa ostoksilla. Kyllä nämä karseat yhdistelmät tuulipuvuntakki farkut ja korkkarit pisti silmään. Useimpien ulkoasu oli hompsuinen.
Ja lukunsa erikseen on nämä "nuorekkaat" 50 vuotiaat :) nuorekas saa olla mutta eikö ne teinikuteet vois jättää kaupanhyllylle :) miksi kukaan ei halua olla tyylikäs ?

vicky_pollard.jpg

Mitä se ketään haittaa miten toiset pukeutuu? Mä en vaan ymmärrä. Itse en koskaan kiinnitä huomiota muiden vaatteisiin, korkeintaan ihmettelisin niiden puutetta. Ja jos joku ei halua olla tyylikäs, mitä se on muilta pois?

Käy tasokkaammissa kaupoissa... :D Mä näen noita rumia tuulipuku-univormuja lähinnä vanhemmilla naisilla, nuorilla on pääasiassa tyylikkäät vaatteet ja vanhemmissakin ne kahiseviin kasarikammotuksiin pukeutuvat ovat selvästi vähemmistöä ;)

miksi kukaan ei halua olla tyylikäs ?

Ehkä en nyt ihan korkkareissa ja tuulipuvussa ole kauppakeskuksessa kulkenut, mutta kylläkin harrastuksista palatessa voi olla likaiset farkut ja lenkkitossut, hiukset sekaisin ym. Yleensä aikani ei riitä siihen, että kävisin kotona siistiytymässä pelkkää kauppareissua varten. Ne liikkeet, jossa käyn, tuntevat minut ja tietävät että olen maksava asiakas riippumatta pukeutumisesta ja kohtelu on sen mukaista. Sääliviä katseita saan useinkin muilta asiakkailta, mutta niillä ei ole minulle mitään merkitystä.

[QUOTE="vieras";26205182]Mitä se ketään haittaa miten toiset pukeutuu? Mä en vaan ymmärrä. Itse en koskaan kiinnitä huomiota muiden vaatteisiin, korkeintaan ihmettelisin niiden puutetta. Ja jos joku ei halua olla tyylikäs, mitä se on muilta pois?[/QUOTE]

No katsos kun tavallinen tallaaja juurikin kuvittelee, että kauppakeskus on se paikka minne pitää pukeutua, kun ei paremmasta tiedetä.

Kävästiin perheen kesken eräässä kauppakeskuksessa ostoksilla. Kyllä nämä karseat yhdistelmät tuulipuvuntakki farkut ja korkkarit pisti silmään. Useimpien ulkoasu oli hompsuinen.
Ja lukunsa erikseen on nämä "nuorekkaat" 50 vuotiaat :) nuorekas saa olla mutta eikö ne teinikuteet vois jättää kaupanhyllylle :) miksi kukaan ei halua olla tyylikäs ?

Joo ja ne pahimmat arvostelijat ovat toiset suomalaiset naiset... Sitten kun joku laittautuu, haukutaan häntäkin. Mikä se oikein luulee olevansa?!

Kaikille pitäisi varmaan määrätä pakollisiksi jotkut ulkoilupuvut. Jos kaikilla olisi samanlaiset puvut ihmisten ilmoilla liikkuessa, ei luulisi kellään olevan nokan koputtamista.

[QUOTE="vieras";26205184]Käy tasokkaammissa kaupoissa... :D Mä näen noita rumia tuulipuku-univormuja lähinnä vanhemmilla naisilla, nuorilla on pääasiassa tyylikkäät vaatteet ja vanhemmissakin ne kahiseviin kasarikammotuksiin pukeutuvat ovat selvästi vähemmistöä ;)[/QUOTE]

Ehkä ne nuoret yrittää olla tyylikkäitä. Mutta mun mielestä se että ostetaan oikean kokoista vaatetta on tyylikkyyden a ja o. Niiden vaatteiden tulee istua hyvin päällä. Valitettavasti hyvin monet yrittää tunkea sen L kokoisen kroppansa S koon vaatteisiin ja tulos on kammottava. No näitä näkee paljon myös vanhemmissa ihmisssä. Niin ja miksi kauppakeskukseen ei saisi pukeutua tyylikkäästi ? mä laitan itseni aina kivan näköiseksi. Ei sen pitäisi olla mikään niin outo juttu.

Mun mielestä se olisi silkkaa typeryyttä pukeutua jotenkin juhalillisesti vaan ja ainoastaan kauppareissua varten. En mä sinne mene itseäni esittelemään vaan ostamaan sen perkeleen maitopurkin.

[QUOTE="huoh";26205277]Mun mielestä se olisi silkkaa typeryyttä pukeutua jotenkin juhalillisesti vaan ja ainoastaan kauppareissua varten. En mä sinne mene itseäni esittelemään vaan ostamaan sen perkeleen maitopurkin.[/QUOTE]

No mutta jos ei käydä missään muualla kuin kauppakeskuksissa.

[QUOTE="vieras";26205289]No mutta jos ei käydä missään muualla kuin kauppakeskuksissa.[/QUOTE]

kuinka niin ei käydä missään muualla selvennä vähän ? mitä vikaa siinä on että haluaa aina laittaa itsensä kivan näköiseksi ?