S
surullinen
Vieras
Olen raskaana vk 9, minulla on ennestään 2v lapsi. Elämän pitäisi siis olla mallillaan, mutta ei
Miehestäni on tullut ihan kauhea. Hän huutaa minulle koko ajan, heittelee tavaroita, kiukuttelee, mököttää ym. Ennen raskautta mies oli huomaavainen ja kunnollinen aviomies, mutta jotain on tapahtunut. Tapellaan koko ajan, ihan koko ajan. Tiedän, etten jaksa vauvan kanssa yksin, joten minulla olisi tässä aika vähän aikaa päättää mitä teen, keskeytytänkö raskauden, jätän miehen ja muutan lapsen kanssa kaksin jonnekkin, vain koitanko vaan jaksaa miestä ja hänen temppujaan.
Alkuraskaus on ollut vaikea. Minulla on ollut voimakasta pahoinvointia ja väsymystä. Tiedän että arjen pyöritys on jäänyt miehen harteille, mutta en voi olla ajattelematta, että jos se on syy arjen huonoksi menemiseen, niin millaista elämää meillä sitten on jos vauvalla on vaikka koliikki tms.
Itkettää ja väsyttää, haluan vanhan elämäni takaisin!!!!!!!!!!!
Alkuraskaus on ollut vaikea. Minulla on ollut voimakasta pahoinvointia ja väsymystä. Tiedän että arjen pyöritys on jäänyt miehen harteille, mutta en voi olla ajattelematta, että jos se on syy arjen huonoksi menemiseen, niin millaista elämää meillä sitten on jos vauvalla on vaikka koliikki tms.
Itkettää ja väsyttää, haluan vanhan elämäni takaisin!!!!!!!!!!!