kyllä toi eksäkin sitte osaa olla fiksu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
juu ja tiiän taas et tää on tyhjänpäivästä natinaa varsinki ku monilla ei isä edes tapaa lapsia......

mut kuitenki mulla kesäloma ja meillä on tehty diili et molemmat minä ja eksä eli lasteni isä saa viettää 2 viikkoa omaa lomaa! no se soitti ja sano et nuoremmalla on lämpöö 37,7 eli voi viiä tarhaan aamulla ja kysy et oonko mä kotona sanoin et oon ja voin olla pojan kanssa tietysti huomenna!!

no minä ajattelin: eksä hyppää autoonsa nyt illalla ja tuo nuoremman pojan mulle mä laitan pitsun nukkuun ja herätään aamulla jne....

eksän ajatteli: on täs nyt niin paljon tekemistä et tuon pojan sitten aamulla ennen ku meen töihin! ja se siis menee töihin 5 jälkeen heti!!!

et kummis ois ollu helpompaa ja järkevämpää?? toki lapset on tottunu heräämään kukonlaulun aikaan mut nyt ku toisen ei ois tarvinnu!

No minä olisin sanonut, että tuo illalla, koska aamuherätys on järjettömän aikaisin, enkä itse jaksaisi olla vastassa tuohon aikaan.

Mutta kun klo on näin paljon,olette varmaan asiasta sopineet.

En kyllä ymmärrä nyt tätä viestiä, tai tuota alustustekstiä. Mikä on ns. natinan pointti? Siis suomeksi: mistä natiset? Mikä on pielessä?
Ja onko lapset NYT siellä isällään lomalla ja jos on, miksi ei katso kuumeista lasta? Vai oliko vain tapaamisviikonloppu ja infosi etukäteen että lapsi on sairas?

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Exät ei osaa ajatella. Oma exä tällä hetkellä sammuneena, rahaa ei kuitenkaa ollu ottaa muksuja vkolopuks :kieh:

Eräs tuttava valisti alkoholistin ajattelua.
Se ei mene samalla tavalla kuin meillä ei-alkoholisteilla.
Alkoholistilla on aina rahaa viinaan / alkoholiin. Jos jotain muuta pitää ostaa, se kaikki on pois alkoholista !

EI siis siten, kuten meillä muilla, että rahaa on XX määrä ja siitä riittää tiettyihin asioihin ja jos jää yli voi ostaa jonkusen alko-annoksen.
Vaan toisinpäin. Rahaa on tietyn verran ja sillä saa tietyn määrän alkoholia, ja jos joutuu ostamaan jotain muuta, se kaikki on pois viinamäärästä.

Näin kaikilla alkolisteilla, ei vain niillä juopoilla exillä.

no natisen vaan tota et tuo aamulla juuri siihen järjettömään aikaan... lapset ovat isällään nyt isällä töitä minulla kesäloma.

alkuteksti sen takia et *natisee* täällä sitten mitä tahansa lastensa isään liittyvää niin AINA joku vastaa et *meillä ku ei isä tapaa lastaan ku kerran vuodessa korkeintaan* yms.....

Alkuperäinen kirjoittaja nyxänäxä:
Exät ei osaa ajatella. Oma exä tällä hetkellä sammuneena, rahaa ei kuitenkaa ollu ottaa muksuja vkolopuks :kieh:

Alkoholistilla on aina rahaa viinaan / alkoholiin. Jos jotain muuta pitää ostaa, se kaikki on pois alkoholista !

EI siis siten, kuten meillä muilla, että rahaa on XX määrä ja siitä riittää tiettyihin asioihin ja jos jää yli voi ostaa jonkusen alko-annoksen.
Vaan toisinpäin. Rahaa on tietyn verran ja sillä saa tietyn määrän alkoholia, ja jos joutuu ostamaan jotain muuta, se kaikki on pois viinamäärästä.

Ei se kyl oo alkoholisti, kaverit sille on tarjonnu..pointti oli se, et sitä ei edes harmita ku muksut ei päässy sen luo..

Alkuperäinen kirjoittaja nyxänäxä:

Ei se kyl oo alkoholisti, kaverit sille on tarjonnu..pointti oli se, et sitä ei edes harmita ku muksut ei päässy sen luo..

no toivottavasti hänkin joskus ymmärtäisi että lapset on tärkeempiä.

Yhteistyössä