Kyllä tympii tämä ainanen sade ja sisällä kököttäminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Aina sataa, siis mä en muista millon on viimeksi ollut semmoinen päivä ettei olis tullut kaatamalla vettä :headwall: :kieh:
Lapset hyppii seinille ja itelläkin sekoaa kohta nuppi, kun ei kertakaikkiaan jaksa enää tököttää sisällä.
Ei ole edes sitä ajokorttia et vois lähtee vaikka kierteleen kauppoja tms...
Huoh, turha valittaa, mut silti ärsyttää :'(

Meilläkin kyllä ollaan ulkona sateellakin, vaikka paljon kivempaa olisi jos ei sataisi. Lapsillakin paljon parempi fiilis heti kun on poutasää, on se vaan kumma. Se vaatteiden kuivumaan ripustelu on kyllä ärsyttävää, kun tulee sateesta sisälle! Täällä ei ole kyllä tänään satanut kai ollenkaan, harvinaista pitkään aikaan.

Sade on ihanaa kun on oikeenlainen vaatetus =)
Meillä lapset odottaa sadekelejä, että pääsevät kuravaatteissa hyppimään rapakoihin. Mut nyt meillä on jo talvisää, joten varmaan sitten ens keväänä saadaan niitä vesisateita seuraavan kerran. (toivottavasti vasta sitten! ) :)
Joten ulos vain happihyppelylle! =)

Siis mutahan on ihanaa!
Ja jos joskus epäilee omaa motivaatiotaan työntekoon tai opiskeluun, niin pitää muistaa, että sitä talovelkaa maksaa mieluusti siksi, että pääsee tekemään pihalleen pikku ojia lätäköstä toiseen...
Tai ehkä se uppoaa vain matemaattis-luonnontieteellisesti suuntautuneisiin...

No me käytiin kastumassa aamupvällä, enkä voi sanoa nauttineeni siitä. Pimeys on jotain ihan käsittämätöntä. Mä kaipaan lunta... Sadetalven kesti Keski-Euroopassa asuessa, kun yöt oli kuitenkin lyhyempiä, mutta tää on jotain ihan käsittämätöntä. Koirakin tykkäis lumesta ja likaantuis vähemmän.

Mä oon sit varmaan suomen paskin äiti (ei ole mikään uusi tieto) mutta mä en lähde tuonne kaatosateeseen seisomaan lasten kanssa, se on varma. Vaikka ois mimmoset sadevaatteet päällä.

Nyt me sit käytiin tuolla ulkoileen reilu tunteroinen kaatosateessa ja täytyy sanoa et ei paljo tecit ja töcit estänyt meitä kastumasta :D
Noh, voidaanpa sit ens viikolla valittaa flunssaa, jos se ois sopivampaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Nyt me sit käytiin tuolla ulkoileen reilu tunteroinen kaatosateessa ja täytyy sanoa et ei paljo tecit ja töcit estänyt meitä kastumasta :D
Noh, voidaanpa sit ens viikolla valittaa flunssaa, jos se ois sopivampaa :whistle:

Mitäpä jos hankkisit lapsosille ihan oikeat kuravaatteet? Kurahaalarit+sadetakki+kurarukkaset+saappaat -> ei varmasti tunnin ulkoilussa kastu!

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:

sehän on aikaa sitten kumottu tutkimuksilla se vanhankansan väite, että jos jalat kastuu saa flunssan. virus ei kysele ookko kastunu. väite on siis fiktiota. ja kun tottuu vähän kastumaan lapsena, voi eräelämä tuntua aikuisena aika timmiltä. huomenna sitten uudelleen. minäkin kävin räntäsateessa äsken lenkillä ja mies meni nyt. kivaa.

Yhteistyössä