Kyllä värillä on väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BackInBlack
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nohnoh! Olen tehnyt tälle mun kotijanelle selväksi, että kyllä hän voi pitää hauskaa sen mitä perse kestää, kunhan ei tee sitä kotona eikä lasten nähden. Tärkeintä on että lapset tulee hoidettua kun itse olen työmatkoilla. En minä silloin euroja laske, ja muijan tekemiset ei käy edes mielessä.

Nohnoh! Olen tehnyt tälle mun kotijanelle selväksi, että kyllä hän voi pitää hauskaa sen mitä perse kestää, kunhan ei tee sitä kotona eikä lasten nähden. Tärkeintä on että lapset tulee hoidettua kun itse olen työmatkoilla. En minä silloin euroja laske, ja muijan tekemiset ei käy edes mielessä.

BackIn Black...puhut vähän mutta asiaa:)

Kokemuksesta ja jo usean vuoden mustan naisen kans seurustelleena voin sanoa että puhut täyttä asiaa:)))
Sanon heti aluksi että olen myös seurustellut useammankin Suomi-neidon kans ja en huolis enää sellaista vaik useamman saisin kerralla. En jaksais enää kuunnella sitä jatkuvaa ruikuttamista ja meidän suomalaisten miesten arvostelemista ja haukkumista.

Mutta nyt itse asiaankin...
Täytyy myöntää että ei mikään ole kauniimpaa katseltavaa silmille kun tummanruskea upeakroppainen nainen pyöreine isoine rintoineen ja peppuineen..puhumattakaan niistä tiukoista ""imevistä"" pilluista jollaisia nämä neidot jalkovälissään meille Suomi-pojille niin auliisti levittelevätkään:)))

Ne naiset osaa naida, olla mukana rakastelussa joka solullaan eivätkä makaa kuten lahnat = meidän selluliittiperseiset ja horopilluiset ""mätisäkit""!!!!
Nämä mustat naiset ovat luotuja rakastelemaan. Ei ole ihme jos ei oma selluliittiperseinen ja riipputissinen horopillu enää kotona maistu kun kerran mustaa naista pääsee rakastelemaan. Siihen jää yksinkertaisesti koukkuun, niin kävi mullekin:)))
Suihinottotaidoissakin he hakkaavat meidän Suomi-neidot mennen tullen:)))))

Heillä on uskomattoman upeat vartalot. Ei ole selluliittiä eikä riipputissiä...ei ""vuosirenkaita"" kuten meidän naisilla...ja ne pyllyt...aaahhhh..ihanat pyöreät ja kiinteät pyllyt...ne ei ole kuten Suomi-neidoilla roikkuvia ja selluliittimuhkuroita täynnä vaan todella kiinteitä..ja ne neidot osaa pyllynpyörityksen jos ketkä:))) IHANAAAAAAAA!!!!!

Tuskin maltan odottaa kun ihana naiseni tulee kohta kotia taas....

Minä olen myös yhtynyt pitkään ja hartaasti nuubialaisten neitojen kanssa.. Kunnon mustaa naista ei pese kuin aasialaiset. Ja ryssät on kanssa hyviä petissä mutta paskoja akkoja muuten : ) Suomilehmät olen unohtanut jo ajat sitten. Kyllä reissuhommissa on sitten kivaa... Juu ja olen varakas, hyvännäköinen ja vielä on luonto suonut housuihinkin täytettä mukavasti. En voi valittaa...

Jipii! Kerrankin viisaita miehiä jotka ovat samaa mieltä kanssani, ehdottomasti elämäni parhaat kyydit olen saanut tummaihoisilta. Voi luoja niitä upeita paksuja, pitkiä kyrpiä joita olen saanut maistaa ja kokeilla kaikkiin reikiin... Kyllä suomalaisten isomahaisten mammanpoikien pikku pilit kalpenee mustien kunnon kullien rinnalla. Kyllä kaikkien naisten pitäis ainakin kerran elämässä saada tuntea mustan miehen raju ja taidokas nainti eikä tyytyä pieneen pökkimiseen mitä suomijuntti häpeillen tarjoaa...

Tätä just minä yritin jo aikaisemmin sanoa. Kun voi valita tumma tai suomipoika, NIIIIN TUMMA.
He ovat rakastelun taitureita, jotka huomioivat naisensa, ja ne upeat vehkeet siellä jalkojen välissä....nainen on kuin nautinnon tulessa heidän kanssaan.

Niin tuli taas suomilehmät hehkuttamaan omia toiveajatuksiaan ketjuun joka ei todellakaan käsittele heidän haaveitaan. Ja näin toimii vain ""tavallinen läskiperseinen suomalainen jane"". So typical!

Ja ihmettelen, että mitä enää teette täällä ja varsinkaan näillä sivuilla??? Ei mee läpi, ei mitenkään päin...buahhahaaaaaa!!!! Ja sitäpaitsi, ei sellaiset rotunaiset alistu suomijunteille, se on VARMAA!!

Kyllä nää suomimuijat on omituisia. Joku uskaltaa sanoa totuuden, niin heti ollaan vouhkaamassa omia unikuvia mustista miehistä. Säälittävää! BackInBlack taisi osua suoraan ytimeen. Hyvähyvä!

Palasin eilen illalla kiireiseltä päivän työreissulta Tukholmasta. Tulin viettämään viikonloppua Leville yhdessä ruotsalaisen tyttöystäväni Stinan kanssa. Hän on juuri sellainen ihana tummapintainen nainen. En aio nyt alkaa yksityiskohtaisesti kuvailemaan seksileikkejämme vaan lausun pari kommenttia kirjoituksissa tässä ketjussa. Ensiksikkin kirjoitin alkuperäisen viestin omana mielipiteenäni omista kokemuksista. Luin tätä ketjua juuri äsken yhdessä Stinan kanssa hyvin huvittuneena. Stina lausui ääneen ajatuksen joka kyllä selvästi näkyy myös saamistani kommenteista. Hän sanoi, että suomalaisten naisten itsetunto näyttää olevan tosi huono. Niinpä!! Lisäksi pidin siitä määritelmästä, mitenkäs se menikään... ""tavallinen löysäperseinen suomalainen jane"" se oli todella osuva. En todellakaan arvannut, osuneeni noin arkaan paikkaan. Taidan käydä aina kun ehdin vilkaisemassa tätä saittia, ihan huvin vuoksi vaan. Mutta nyt muihin hommiin...

Aaaaah, miten hyvältä tuntuu kun enemmistö suomalaisista naisista haluaa pitää noin lujasti kiinni suomalaisista miehistään. Sehän tästä keskustelusta mm. ilmenee.

Eipä sillä, kyllä mäkin rutistan kunnolla suomityttöä ja jokin kumma juttu siinä on, että seksi tuntuu parhaalta just suomitytön kanssa.

Juuh. Totta puhut. Kyllä tummat naiset (ja miehetkin) ovat kauniita ja varmasti sängyssäkin parempia. Minunkin mieheni fantasia on naida tummaa tyttöä.. Luultavasti se kuitenkin pysyy fantasiana. Niin pysyy minullakin.
Mitä tulee löysiin perseisiin ;)).. onneksi meillä on sellainen molemmilla:)

Yhteistyössä