Kyllä voi äitini olla ärsyttävä välillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kiukuttelee mun tytölle, äsken soitti ja halusi puhua tytön kanssa ja pyyti tyttöä kylään huomenna ja tyttö sanoi että en halua ja oli jatkamassa että haluan tänään mut ei kerenny sanoa loppuun kun äitini sanoi että no lopetetaan sitten. Selvästi loukkaantui kun luuli ettei tyttö halua mennä sinne ollenkaan! Kyllähän mä ymmärrän että haluaa tytön sinne kovasti ja pitää olla tyytyväinen että hän auttaa meitä paljon hoitamalla lasta. Mutta että mua kiukuttaa tuo sen tapa kiukuta tytölle. Vastaavia tapauksia on ollut ennenkin. Vedenkö nyt pienestä herneen nenään?

No onpas lapsellinen mummo!!! JOs tyttö ei haluu mennä niin sitten se ei mene. Eikös sen pitäisi olla niin, että tyttös kysyy voiko mummolaan mennä? Eikös äidilläs ole kavereita?

Et vedä. Kyllä pitäis aikusen ihmisen tajuta, ettei aina voi lasta kiinnostaa. Meilläkään esikoistyttö ei halua enää lähteä mummilaan, jos minä en oo mukana, eikä mummi sitä pahakseen pistä =) HArmittaahan se, mutta ei se anoppi kiukuttele :D

on sillä kavereita. Musta tuntuu että haluaa nyt tytön sinne kun se oli vasta toisessakin mummolassa.. tuntuu olevan niin tarkka että on yhtä paljon molemmissa mummoloissa, huh!

Alkuperäinen kirjoittaja Just sama:
Kuulostaa NIIN samalta kun mun anoppi. Ei ymmärrä että lapset on lapsia vaan kiukuttelee ite kun mikäkin kakara. [/qu

oletko sanonut sille siitä? Mä olen äidille välillä asiasta maininnut mutta ei ota kuuleviin korviin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Just sama:
Kuulostaa NIIN samalta kun mun anoppi. Ei ymmärrä että lapset on lapsia vaan kiukuttelee ite kun mikäkin kakara. [/qu

oletko sanonut sille siitä? Mä olen äidille välillä asiasta maininnut mutta ei ota kuuleviin korviin..

On sille sanottu, useastikin. Varsinkin mun mies sitä aina yrittää saada käyttäytymään aikuisemmin mutta aika laihoin tuloksin. Se on niin itteensä täynnä että ei suostu kuuntelemaan neuvoja ja kritiikkiä toisilta. Ajattele että meidän eka lapsi pelkäsi mummoaan yli vuoden ikäiseksi asti! =/

mua nyt niin sapettaa tää asia! Miten te muut toimisitte asian suhteen? Päästäisittekö toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Kun muuten on "hyvä" mummo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua nyt niin sapettaa tää asia! Miten te muut toimisitte asian suhteen? Päästäisittekö toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Kun muuten on "hyvä" mummo..

No kerro sille että tyttö sanoi ettei halua tulla huomenna siksi että halusi kylään jo tänään. Ja sano äidilles että kuuntelee rauhallisemmin mitä lapsella on sanottavaa, jatkossakin. Kyllä mä sanoisin asiasta. Mun mielestä on väärin tyttöä kohtaan jos vaan katsoo vierestä kun oma äiti kiukuttelee sille. Mä en ainakaan anna jatkossakaan katsoa jos anoppi meinaa pahoittaa mun lasten mieliä toistuvilla tempauksillaan.

Hankalaa on, tiedän.

Yhteistyössä