Voi että en tiedä mitä tuon miehen kanssa tekis taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssaa

Vieras
Juu, ottaa mies päähän, minkäs teet.

"Suuttui" ensi siitä torstaina kun mun tyttö lähti pääsisäiseksi mummolaan. Olivat suunnitelleet tytön kanssa jotain tekemisiä yhdessä, mutta mulle niistä ei oltu kunnolla kerrottu. Olivat käynneet torstaina tytön kanssa kaupassa - tyttö ei ollut silloin vielä lähdössä mummolaan ja olivat jotain ostaneet pyhyksi.

Nyt sitten kiukuttelee tytölle kuin pikkulapsi.

Ja mulle tuo "suuttui" lauantaina kun itse hermoistuin ensin siitä että oli laittanut roskikseen mun sulatetun suklaan josta olin siis tekemässä kakkukoristeita...

Kaiken kukkuraksi tuota ei tahdo saada millään puhumaan.

Mua kiukuttaa tuo miehen lapsellinen käytös...

Mies on tosi huono puhumaan ylipään kenenkään kanssa - ollut ikänsä sellainen.

Tähän asti aina kuitenkin pärjätty ja tultu toimeen, mutta nyt vaan jotenkin kärjistynyt tää juttu...

En nyt vielä ensimmäisestä isommasta erimielisyydestä viitsi laittaa miestä lähölle.

Kun sais vaan tuon miehen jollain konstilla puhumaan nii ettei se heti ota siitä itseensä...

En nyt vielä ensimmäisestä isommasta erimielisyydestä viitsi laittaa miestä lähölle.

Kun sais vaan tuon miehen jollain konstilla puhumaan nii ettei se heti ota siitä itseensä...

No jos on ollut koko ikänsä huono puhumaan niin tuskin se koskaan onnistuukaan.. En mä tollasta kattelis.. Aikuinen joka ei ole aikuseksi kasvanut. Tuntuu että yhdessä ollaan kun ei ostata/haluta olla yksin

[QUOTE="Jaana";23661537]Olis kyllä mulla ex-mies. Miehistä ei ole kun haittaa,,. Mulla on parempi elämä ilman niitä.[/QUOTE]

voi olla että tarjoat päätökselläsi monelle miehelle myös saman, mutta täytyyhän ihmisiä olla joka junaan.

Yhteistyössä