Kylläpä jotkut jaksavat.. *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Mitähän työantaja ois sanonut kun ois pamahtanut paikalle.. Meneeköhän noi takas hyllyyn?

Tosta on juttu iltalehdessä otsikolla "saako ruualla leikkiä"...

Työnantaja oli tietoinen tempauksesta ja oli tarkastanut tuotteet jälkikäteen hapankorppuja myöden.. kaikki oli moitteettomassa kunnossa ja työpaikka siistissä kunnossa.. hänellä ei siis ollut mitään tempausta vastaan.

Nyt on kyllä pakko laittaa tää hymiö :laugh:
Tässä maassa kyllä niuhotetaan kaikesta hauskasta, heti joku virasto kimpussa noillakin. Ei kai nuo miksikään tuosta menneet kun vielä pakkauksissa olivat... Hauska tempaus :)

Alkuperäinen kirjoittaja Enna:
Mitähän työantaja ois sanonut kun ois pamahtanut paikalle.. Meneeköhän noi takas hyllyyn?

Työnantaja oli tietoinen tempauksesta ja oli tarkastanut tuotteet jälkikäteen hapankorppuja myöden.. kaikki oli moitteettomassa kunnossa ja työpaikka siistissä kunnossa.. hänellä ei siis ollut mitään tempausta vastaan.

ja mä en tajua , mitäm pahaa tossa nyt olisikaan, iltalehti taas tapansa mukaan dramatisoi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Enna:

ja mä en tajua , mitäm pahaa tossa nyt olisikaan, iltalehti taas tapansa mukaan dramatisoi

No en nyt välittäis että mun ostamat ruoat ois jonkun leikkitavarana. Enkä oikein tykkää tuosta ajatuksesta että ne lattialla pyörii ja sit tulee mun ruokakaappiin..

Mut mä en asioikaan k-kaupassa :D :D :D

Yhteistyössä