eletään kyllä nyt lapsilisiin saakka todella tiukalla. kaikki ISOt laskut+ laina lyhennys maksettu ja jäi 150? rahaa ruokaan ja dieseliin 2 viikkoa pitäs pärjätä.
Kyllä nyt pitää laskea jokainen lantti.
En kyllä muista koska näin ois käyny viimeks! :ashamed:
Kyllä nyt pitää laskea jokainen lantti.
En kyllä muista koska näin ois käyny viimeks! :ashamed: