Kylläpä nolottaa..hääpäivästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Siis tänään on meijän hääpäivä, enkä mie muistanu!!Yleensä mie oon se,joka tämmöiset muistaa.. :/
Äsken tajusin vasta kännyänikin kattoo ja siinähän se,muistutus..
Aattelin että jotain pientä keksin miehelle hääpäiväks, mut ostoksille en sit ehtinyt joten laitoinkin valmiiks keittiöön leivät paahtimeen ja valmiiks leikkelin kurkut,salaatit ja paprikat leivän päällisiks ja paistoin vielä muniakin..saapi luvan kelvata:)
(Uskoisin kelpaavan kuhan se töistä nälkäsenä tulee kotiin)

Käy se noinkin :D

( ja Hörölälle kommentti, ettei mikään kiellä syömästä tähän aikaan voileipää, ei edes päivälliseksi. Mun kotonani ei koskaan tehty kahta ruokaa päivässä, vaan töitten jälkeen klo 16 juotiin teetä ja syötiin leipää )

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

( ja Hörölälle kommentti, ettei mikään kiellä syömästä tähän aikaan voileipää, ei edes päivälliseksi. Mun kotonani ei koskaan tehty kahta ruokaa päivässä, vaan töitten jälkeen klo 16 juotiin teetä ja syötiin leipää )

ihanko totta...mä olen ihan varma että on juuri sellainen laki kuin " ei saa syödä voileipiä päivälliseksi". :D

Kiitos onnitteluista!
4-vuotta tuli täyteen :heart:

Ja joo,nuo voileivät oli vähän kuin päivällisen etupala..siis yhessä tehdään ruoka kohta:)
Myö ollaan sen verran outoja,etten osaa aatella että tässä olis mitään kummallista.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

ihanko totta...mä olen ihan varma että on juuri sellainen laki kuin " ei saa syödä voileipiä päivälliseksi". :D

Juu kyllä se siltä vähän on tuntunut että laki siitäkin on, ainakin kaksplussan palstan oma laki :whistle:

Onnea :) Mä en koskaan muista meidän hääpäivää, en nytkään päiväälleen. Muutenkin oon huono lukujen kanssa. Mies muistaa hääpäivän ja pankkikorttien tunnuksen myös mun puolesta ;)

Unohtaahan miehetkin häpäivät/kihlajaispäivät/vuosipäivät/syntymäpäivät. Sitä sattuu. Tosin en varmaan ihan näin lunkisti ottais jos mies ei muistais mitenkään... :)

Joo,no mie oon vaan semmoinen että tykkään ostella muillekin (tai tykkäisin,jos olis enemmän rahaa :/ ) juhlapäivinä ja muutenkin kaikkee pientä kivaa..
Toisaalta vaan onni,ettei oo enempää rahaa..muuten ois kämppä täynnä kaikkea :ashamed:

Mies taas ei oikeen ostele kellekään mitään, no itelleen joskus ja mie saan sit patistella sitä synttäreiden yms. juhlien alla ostoksille.Tosin eilen se paljasti käyneensä Marimekolla kattelemassa miulle joululahjaa.

Yhteistyössä