Kylläpä on puistoissa söpöjä isejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Taidankin alkaa puistoilla jatkossa varmasti sen kaksi kertaa päivässä :xmas: Harmi kun on vielä lunta maassa, eikä näe onko sormuksia vai ei. Vaikka samapa tuo nyt puistoillessa mikä siviilisääty :p Flirttailukin vaatii taitoa, kun ne voi katsoa vaan mun söpöjä lapsiani, vaikka aika tarkka saa olla kampauksestakin kun puistoon lähtee pomppimaan :xmas:

No sinä nyt olet niin yksinkertainen ja pinnallinen, että ihan sama onko sormuksia vai ei, ei ne miehet sinua kauan jaksa kuunnella. Ja toisaalta voisi miettiä, että miksiköhän ne katsoo vain lapsiasi eikä äitiä...hehheh.

Sä asut sopivalla alueella :)

Täällä on pelkkiä tylsännäköisiä insinöörejä kahisevissa ulkoilupuvuissaan ja trekkingkengissä :D
Mutta onneksi mun ei tarvi niistä piitata.

Mutta...kun mun mies oli vuoden verran hoitovapaalla ja kävi kuopuksen kanssa lähipuistoissa niin vain aniharva äiti-ihminen edes tervehti sitä :o
On kyllä yhdensorttiset käytöstavat jos ei moikkaa tyyppiä, jonka näkee varmasti väh. viikottain.
Ja sama homma kun haki esikoista eskarista.

Mä kun oon aatellut et tollanen parimetrinen pitkätukka ois komee kaveri ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:
Ei meidän puistossa vaan :D Viikonloppuisin kandeis varmaan käydä jos bongais jonku etä-isin sieltä :D

Joo tänään oli yks söpön näköinen, toisaalta vähän hämäävää kun sillä oli pipo päässä. Katteli monta kertaa tai sitten se vaan ihmetteli mun trendikästä aurinkolaseineen ja kotona huomasin että letitkin oli vähän pystyssä :xmas: Nostin kyllä lasit silmiltä tovin päästä mutta se pentele oli kipassu jo toiselle puolelle puistoa ja lähti sitten livohkaan. Mutta onhan tässä puistopäiviä edessä :heart:

Yhteistyössä