T
Tuntuu pahalta
Vieras
Posti tuli ja siellä oli sit kirjrkuori jossa oli vaan lähettäjän nimi ja pl os. ja mietin sit et mikäköhän se on ja tuli heti mieleen joku po*no firma ja googletin sen nimen ja niinhän sieltä lävähti aikuiviihde firman sivut!! Tiedän et mies on joskus tilannu jostain filmei mut onkohan se taas tilannu(kuoressa oli nyt vaan paperia oli niin ohkanen) jotain vai tuleeko noista tollasista paikoista sit mainospostia jos on joskus tilannu?? Sitten se avaa sen ja ei tietty näytä mulle ja sanoo vaan jotain ettei se oo ku joku mainos ja viskaa roskiin tai jotain eli ei kerro mulle.Taidan antaa sen aukasta sen ja olen ite lähettyvillä ja jos ei näytä ni menen uudelleen googlettaan ja sanon et ai tälläsestä paikasta tuli postia ja katon miten reagoi.
Tekis mieli avata se ite mutta en tietty avaa.
Olenko mä nyt jotenki tiukkis tän asian suhteeen? Tuli vaan paha mieli ku mies on tilannu joskus ainaki filmei kertomatta mulle,tosin olen neki löytäny(en siis ole penkonut hänen tavaroitaan)ku kaapissa ovat.Olen kyllä ollu tietonen näistä filmeistä ku ollaan joskus yhessäki katottu mutta mua loukkaa jos on tilannu jotain eikä oo kertonu mulle(näinki on joskus tapahtunu).Ja nyt pitäs kärvistellä täällä iltaan asti....
Tekis mieli avata se ite mutta en tietty avaa.
Olenko mä nyt jotenki tiukkis tän asian suhteeen? Tuli vaan paha mieli ku mies on tilannu joskus ainaki filmei kertomatta mulle,tosin olen neki löytäny(en siis ole penkonut hänen tavaroitaan)ku kaapissa ovat.Olen kyllä ollu tietonen näistä filmeistä ku ollaan joskus yhessäki katottu mutta mua loukkaa jos on tilannu jotain eikä oo kertonu mulle(näinki on joskus tapahtunu).Ja nyt pitäs kärvistellä täällä iltaan asti....