Paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään sattui juttu jonka takia jäi vähän paha mieli. Olin siis lasten kanssa ABC asemalla ku yks puol tuttu tuli kans sinne. Se ajo siihen parkkipaikalle sen hienon ison BMWn kanssa, hevosenkuljetuskoppi siin auton perässä. Se on niin laiha ja hyvässä kunnossa ja se kaikki oikeen viel korostu ku sil oli sellaset tiukat ratsastushousut jalassa. Tuli ihan paha mieli ku mä olin väsyneenä ja tummat silmän aluset loistaen vanhoissa verkkareissa ja lasten kanssa siellä. On se niin epäreilua, että toisilla on rahaa, kyseinen nainen on joku komisario ja sen mies toimitusjohtaja. Ne asuu isossa omakotitalossa ja mun käsittääkseni niil on liuta eläimiä, sil naisellaki on 2 hevosta. Kai niille ja omalle ulkonäölleen onki aikaa ku ei oo lapsia....

Jokasen elämässä on jotain hyvää, tuo mitä näit on vain pintaa. Pinnanalla voi olla kaikki ihan toisin kuin sulla, joka saat olla onnellinen omasta elämästäsi vaikka välillä hieman väsyttäisikin

ihan oikein sulle, kaipaatko jotain olkapäätä nyt? ehkä olis parempi ladella totuuksia jotta saisit itses lenkkipoluille piristymään, tai ehkäpä jopa kaveris tallille ratsastelemaan.

Mutta odotas kolmekytä vuotta. Se istuu yksin punkkupullon kanssa eläkepäiviään kärvistellen kun sinä leikit hurmaavien lastenlapsiesi kanssa. Niin se elämä vaan heittelee...

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ap, ehkä hän ajatteli että sinulla on sentään lapsia, kunpa hänelläkin olisi...sitä ei voi tietää.

Meinasin sanoa ihan samaa.. ei voi koskaan tietää onko kaikki ihan sitä miltä näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja naurun paikka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mulle tulee joskus kans samallaisia pahoja mielejä.... joskus joku pikku juttukin riittää että itku tulee ja tuntee ittensä rumaksi läskiksi mitättömyydeksi.. :(

hahaha!

Onneksi täällä on aina joku piristämässä ja hymyilemässä :)
Tulee aina positiiviselle mielelle, nauru parantaa ^^

Yhteistyössä