KYLLÄPÄ TUNSIN ITSENI TOSI VANHAKSI JA MUUMIOKSI, KUN KÄYTIIN RUOTSIN RISTEILYLLÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ees jossain nipo nilisti Riipputisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun likka on käynyt ekan kerran baarissa reilun viikon ikääsenä. :xmas: Ihan kyllä päivisin siellä saatetaan käydä eikä siellä ketään ole örveltämässä, eikä mun likka ole ainoa lapsi joka siellä käy joskus.

Jos me likan kanssa satuttaisiin pääsemään sinne laivalle ens kuussa, niin kyllä mä antaisin likan valvoa myöhempään. En toki itte rupiaisi ryyppäämään. Toisen päivän ruokailuajaksi olin ajatellut klo:20. Se on likalla normaalisti nukkumaanmenoaika jos pitää aikaasin nousta.

Noh, me oltiin Ruotsin risteilyllä vuosi sitten äitini ja silloin 1-vuotiaan tyttöni kanssa. Laivan karaoke alkoi muistaakseni klo 20, oli sellainen siisti kahvilatyylinen paikka, ei mikään pimeä yökerho. Siellä oli mikro, jossa lämmitin lapseni iltapuuron ja syötin siellä pöydässä sen tytölle joka viihtyi siellä paremmin kuin hyvin. Klo 21 lähdettiin hyttiin nukkumaan.

En näe ongelmaa risteilyllä valvomisessa, lomallahan siellä ollaan! aamulla saaa nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Arkielämä on sitten erikseen.

Kannattaa löysätä sitä pipoa eikä puuttua ihan joka asiaan mitä muissa perheissä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja jessus sentään:
Noh, me oltiin Ruotsin risteilyllä vuosi sitten äitini ja silloin 1-vuotiaan tyttöni kanssa. Laivan karaoke alkoi muistaakseni klo 20, oli sellainen siisti kahvilatyylinen paikka, ei mikään pimeä yökerho. Klo 21 lähdettiin hyttiin nukkumaan.

.

Tämä sinun kirjoituksesi oli siis suoraan vastaus ap:n
aloitukseen...?
"Kyllä meikästä on lasten nukkumaanmeno aika jo aika lähellä, kun tullaan rattaiden ja kaukaloiden kanssa klo.21-22 vielä baariin istumaan..."

Riippuu muista asiakkaista, että onko ok istua siellä lapsen kanssa. Jos meno on kohtuullisen asiallista, niin siitä vaan. Tosin mun mielestä, jos otetaan lapset mukaan, niin mennään lapsen ehdoilla: baarissa istuminen ei voi olla kivaa.

Mua huolestuttaa enemmän ne yksinään liikkuvat lapset. Yksinäinen lapsi on todella helppo raahata hyttiin, tehdä touhunsa ja heittää ulos.

Mä oon joskus nuorena kavereiden kanssa ns. pilannut risteilyrillutteluillan ottamalla 11-vuotiaan tytön porukkaan mukaan. Tytön vanhemmat olivat "jossakin".

Yhteistyössä