kylläpä tuntui oudolta herätä yksin ekaa kertaa eron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin olen

Vieras
on niin yksinäinen olo,ei ollu ketään kelle aamusuukon antaa eikä toivotella huomenta.

Mulla on niin paha olo ja tuntuu et iso kivi sisiuksissa,näin vielä exän uuden naisen kanssa liikenteessä vaikka meijän ero ihan tuore.Tekee niin kipeää!!!

Kyllä sinä selviät!! Koita löytää arjesta mukavia ja piristäviä asioita, koita olla ajattelematta eksääsi, keskity siihen mikä on sulle tärkeää, tee arjesta oman näköisesi. Pian on jo helpompaa! Hän menetti enemmän kun menetti sinut. *hali*

[QUOTE="mie";24327666]Kyllä sinä selviät!! Koita löytää arjesta mukavia ja piristäviä asioita, koita olla ajattelematta eksääsi, keskity siihen mikä on sulle tärkeää, tee arjesta oman näköisesi. Pian on jo helpompaa! Hän menetti enemmän kun menetti sinut. *hali*[/QUOTE]

mä en vaan saa ajatusta pois siitä millanen se uus nainen oli,mite ex ees voi heti ruveta olemaan toisen kanssa.ja miten voin olla ajattelematta exää kun kaikki muisttuu siitä ja aina joku juttu tuo hänet mieleen ja vielä et nään häntä tuolla liikenteessä sen toisen kanssa.
mä en vaa osaa jotenki asua ja olla yksin kun on tottunu toiseen.ennen tiesin et sil joku on mut sillä toisella on kasvot ni tekee vielä pahempaa kun en saa sen toisen naamaa mielestäni pois.

Täytyy sanoa että aika sika se sinun miehesi on jos olette nyt vasta eronneet ja mihellä heti uusi kainalossa :(
Toivottavasti ei ole tätä uutta hoitoaan esitellyt eikä meinakkaan ainakaan kovin heti esitellä teidän mahdollisille lapsillenne.
Voi meinaan lapsista tulla hiukan katkeria jos isi hankkii uuden ja ja esittelee sen heti viikon kuukauden tai kahden kuluttua.

Anna sen rotan olla. Ansaitset parempaa. Miehet on just noin kuvottavia, ressukoita jotka ei pärjää yksin, eihän toi ees mikään mies oo vaan poikarukka. Hyi olkoon!

voimia.

Minunkin mies lähti ihan ykskaks vaikka luulin että suhde on hyvä. Jätti minut raskaana ja isommat lapset, joilla on ikävä isää joka ei tapaa ollenkaan lapsiaan :/
Ja taustalla oli uusi nainen.
Jotenkin sitä on selvinnyt ja eksän näkeminen sen uuden kanssa vaan naurattaa ja kuvottaa että sitä ihmistä rakastinkin. Pyh.
Aika parantaa, vaikka se onkin klisee.
Nykysin itse herään joka aamu onnellisena siitä kun lapset kömpii viereen, mun ei tarvitse miettiä mitä kotonani teen, ajattelen vain itseäni lasteni jälkeen. Se isoin lapsi huolehtikoon ihan itse itsestään ja minulle ei tarvii tulla vinkumaan kunhan se nykysuhde kaatuu ;)

[QUOTE="vieras";24328070]No eiköhän sillä ollu uus nainen jo ennen eroa katsottuna.[/QUOTE]

no niin olikin kyllä mä sen tiedän vaikka ei mulle myöntäny väittää sen olevan vaa kaveri.mut nythän totuus on tullu julki,ei paljon kehdannu mua päin katella.aurinkolasien takaa vaan kurkisteli.

onko teillä lapsia?
oliko tuo uusi nainen eron syy?
olitteks pitkään yhdessä?

onneks nyt ei ollu,suunnitteilla oli ,oltiin juteltu mut ei varsinaisesti päätetty ite olisin suosinu et ensvuoode alusta tai loppuvuodesta saa tulla jos on tullakseen mut eipä tule nyt.
ex väittää et nainen ei oo syy eroon mut varmasti oli koska heti rupes kulkee sen kans ku ite olin kamani raahannu yhteisestä kodista pois.
oltiin kauan yhdessä,7v.

voimia.

Minunkin mies lähti ihan ykskaks vaikka luulin että suhde on hyvä. Jätti minut raskaana ja isommat lapset, joilla on ikävä isää joka ei tapaa ollenkaan lapsiaan :/
Ja taustalla oli uusi nainen.
Jotenkin sitä on selvinnyt ja eksän näkeminen sen uuden kanssa vaan naurattaa ja kuvottaa että sitä ihmistä rakastinkin. Pyh.
Aika parantaa, vaikka se onkin klisee.
Nykysin itse herään joka aamu onnellisena siitä kun lapset kömpii viereen, mun ei tarvitse miettiä mitä kotonani teen, ajattelen vain itseäni lasteni jälkeen. Se isoin lapsi huolehtikoon ihan itse itsestään ja minulle ei tarvii tulla vinkumaan kunhan se nykysuhde kaatuu ;)

Kylläpä sinulla on ollut ikävä kokemus. Minkä ikäisiä lapsesi olivat, kun mies häipyi? Milloin sait tietää toisesta naisesta? Miten olet asiat selittänyt isäänsä kaipaaville lapsille?

Kaikenlaisia "miehiä" niitä onkin...prkl :(

Aika kamalaa jos on tosiaan noin, että suhde oli sillä mallilla, että kainalokkain nukutaan ja suukkoja annetaan, ja yhtäkkiä toinen häipyy. :( Voin vain kuvitella, miten kurja olo sulla on. Itsekin olen eron käynyt läpi, ja vaikka suhde oli jo ihan kamala, niin silti ero oli vaikea, ja olo surullinen. Voimia sulle, kestää varmaan aikaa, mutta ihan varmasti pääset siitä yli! :hug:

Aika kamalaa jos on tosiaan noin, että suhde oli sillä mallilla, että kainalokkain nukutaan ja suukkoja annetaan, ja yhtäkkiä toinen häipyy. :( Voin vain kuvitella, miten kurja olo sulla on. Itsekin olen eron käynyt läpi, ja vaikka suhde oli jo ihan kamala, niin silti ero oli vaikea, ja olo surullinen. Voimia sulle, kestää varmaan aikaa, mutta ihan varmasti pääset siitä yli! :hug:

itseasiassa huomasin joku aika ennen eroa et mies ei juuri hellyyksiä jaellu mut en osannu yhdistää sitä tälläseen.kyllä se halaili ja silleen mut nyt kun mietin ni mä menin sitä aina vastaan ja halasin.Mä vaan en jotenki kuvitellu et takana olis toinen enneku ihan siinä eron loppumetreillä.

pahoin pelkään et luottamus miehiin meni....ja se on kurjempi juttu se.

taas heräsin aikaseen aamulla siihen et näin silmissäni sen kohtauksen kun ekaa kertaa ne näin yhdessä mä en oikeesti jaksa jos joka aamu sama juttu.loukkaa aivan suunnattomasti et sil on jo toinen.mulle tulis mieleenkään ruveta vielä katteleen toisia.

onko tää joka aamuista nyt sit ja jos on ni miten pitkään?? itkua joka aamu,sairaaksihan tässä pian tulee.

[QUOTE="Tiina";24330176]Kylläpä sinulla on ollut ikävä kokemus. Minkä ikäisiä lapsesi olivat, kun mies häipyi? Milloin sait tietää toisesta naisesta? Miten olet asiat selittänyt isäänsä kaipaaville lapsille?

Kaikenlaisia "miehiä" niitä onkin...prkl :([/QUOTE]

Lapset ovat 3.5v ja pian 5v. Isänsä lähti muutama kk sitten, me muutettiin omaan kotiin ja mies on kai muuttamassa nyt uuden naisensa kanssa toiseen kaupunkiinkin (olenko julma, kun minusta se on vaan hyvä, vaikka on lasteni isä- eilen nimittäin tuli kuopukselle itku kun eksä ajoi vastaan eikä edes moikannut.. ei olis sit tommosia tilanteita..).
Sain tietää toisesta naisesta kun luin miehen puhelimen. Mun ystävä ja mun mies.. mut pakko oli kattoa puhelin läpi kun käytös muuttu ykskaks oudoksi ja sitä olikin jatkunut pitkään.
Lapset puhuu isäsrään, oon sanonut suoraan että isä ja äiti ei enää rakasta toisiaan, mutta äiti rakastaa lapsiaan silti ja meillä on nyt oma koti. Paljon ne puhuuvat että isi sitä, isi tätä mutta sanon että isällä on töissä kiire ja ihme tyytyyvät siihen. Enempää en ole osannut sanoa noille pienille, toivon että eksä heräisi vielä isyyteensä, joskus...
Vauvan suhteen ei ongelmia, oon asennoitunut että eks ei siihen tunnesidettä luo tms. Mulla on yksinhuoltajuus isompiin ja myös tähän vauvaan aion sen hankkia mutta isyytensä tunnustaa hyvällä tai pahalla. : P

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä