kylläpäs mä olen paha ihminen*hoh hoijaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

omppuli74

Jäsen
22.07.2008
267
0
16
Eilen erehdyin kommentoimaan, nimim. omppuli harmaana kun ei päästänyt kirjautumaan rekatulla, erään naikkosen ammatinvalintaa sanoilla tai oikeammin kysymyksellä jotka oli siis poistettu myöhemmin ketjusta. ONKO NYKYISIN SAMA ASIA STRIPATA JA OLLA MAKSULLINEN, jokos vain minä nyt olen se pahis ämmä joka vainoaa ja sanoo että ne on sama asia kuten asianomainen huonolla soomenkielellään asian ymmärsi. ja modet sitten heitti lisää kylmää niskaan jotta harmaana kommentoidaan. mun vikako se on jos tää stanan palstan kirjautuminen ei toimi? vai pitääkö täällä kysyä lupa että saako sanoa ääneen sanat strippari ja ammatinharjoittaja? voi sun perkele mikä holhouskeskustelu!
totesin vielä asiallisesti että mulle kun on ihan tuon taivaallisen sama mitä kukakisn tekee työkseen, tanssikoon tai myyköön itteesä tai luokoon vaikka paskaa 8h päivässä. että sit on hyvämieli kun tahallaan halutaan ymmärtää väärin. kapea-alaista on elämä muutamilla, näemmä.
tästä muuten tulee sit varmaan banni.*pelkää sikana*
ai niin muuten....
nyt mulle varmaan tulee migreeni ja laaja-alainen stressihäiriö ja mä synnytän 10vkoa etuajassa ja sit mulle tulee trauma ja sit mun lapsi kärsii siitä loppuelämänsä...ja mitähän tapahtuu mun kolmelle muulle lapselle. ne varmaan otetaan huostaan;)

muuten voi tulla loppu teillekin kirjoittelujen suhteen.
Ärsytti sen verta toi eilinen keskustelu kun itse kysyy asiallisesti jonkun asiatonta kommentointia niin sit kun asiattomat kirjoitukset on välistä poistettu niin helppopa oli kysyjästä tehdä syntipukki koko keskusteluun. voi prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Sähän se asiallinen siinä ketjussa olit. Ainoo jollai sen saatto käsittää väärin oli se et sieltä ketjusta siivottiin ne jutut pois joihin kommentoit ja siks joku ymmärtämätön saatto käsittää väärin

kiva jos ees yks tajus asian laidan!

Yhteistyössä