Kylläpäs oli hieno ilta taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Mulla ollut hirveät mahakivut (oon siis raskaana) joidenka vuoksi käyn lääkärissä säännöllisesti,no eilen taas supisteli koko v'tun päivän kipeesti,päätettiin kuitenkin lähteä miehen kanssa illalla käymään laivalla (siis sellasella ravintolalaivalla) koska nyt ois mahdollisuus,kun poika hoidossa.Mies puhu että juo YHDEN ja sitten kotiin

no mies rupes kittaan juomaa aika tavalla yhden kaverin kanssa,jonka jälkeen siirty lähemmäksi sellasta pöytää missä muijia (kännissä) jätti mut yksin vanhaan pöytään,en ees tajunnut heti lähteä heidän mukaansa tai pois vaan jäin siihen istumaan yksin. Mies ja sen kaveri rupes pitään peliä muijien kanssa ja mä vaan katoin,oon vieläkin ihan järkyttynyt ja sit lähdin pois sieltä sanomatta sanaakaan

soitin ulkoa miehelle että tulee ulos ja lähdetään kotiin,no kauhee riita tietty saatiin aikaseks siellä ja mies sitten suuttu MULLE ja (kuulostaa typerältä) lähti siis mua "karkuun" mun oli pakko mennä sen perässä kun se oli ottanut auton avaimet,että pääsisin ees kotiin

se idiootti pisti mut juoksemaan sen perässä ympäri kaupunkia,ihan kuin me oltais jotain mukuloita.

no lopulta kuitenkin pysähty ja käyttäyt tosi alentuvasti mua kohtaan,oli kuulemma mun vikaa jne...

itkin siis vaan,mahaan sattu ihan sairaasti ja mies vaan hoki että tää oli sitten tässä..

voiko tää olla jotain stressiä kun tulee toinen lapsi?? meillä kuitenkin aluksi mies sitä lasta enemmän halusi
ja sormusta ei enään käytä ja tekstareita lähetteli illallakin "koko ajan"

oon jo ihan vainoharhanen tän asian suhteen ja tuntuu ihan alistetulta,ihan kuin mulla ei ole mitään arvoa

enkä edes tiedä miksi tän kirjoitin,kunhan puran tuntojani

Alkuperäinen kirjoittaja srtyd:
mies ei kunnioita sua yhtään.

ja jos mennään yhdelle niin kyllä siinä pitäisi pitää lupauksesta kiinne.
eikä alkaa ryypätä ja kittaa viinaa.

Niin siis oikeesti tuntuu että se ei kunnioita mua yhtään.. :/ oon kyllä ihan yksin tän asian kanssa,kavereille en oikeen osaa asiasta puhua!

ja pointti illassa ois se että oltais päästy kerrankin kahdestaan käymään jossain,ihan vaan olemassa.eikä se että toinen rupee vetää viinaa kaverinsa kanssa ja pitään peliä muiden naisten kanssa!

kyllä oon varmaan sitten kamala ihminen :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja srtyd:
mies ei kunnioita sua yhtään.

ja jos mennään yhdelle niin kyllä siinä pitäisi pitää lupauksesta kiinne.
eikä alkaa ryypätä ja kittaa viinaa.

Niin siis oikeesti tuntuu että se ei kunnioita mua yhtään.. :/ oon kyllä ihan yksin tän asian kanssa,kavereille en oikeen osaa asiasta puhua!

ja pointti illassa ois se että oltais päästy kerrankin kahdestaan käymään jossain,ihan vaan olemassa.eikä se että toinen rupee vetää viinaa kaverinsa kanssa ja pitään peliä muiden naisten kanssa!

kyllä oon varmaan sitten kamala ihminen :/

Mä en kanssa kattois tullasta akkaa hetkeekään

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
kuule ap..jos nyt tulee ero siihen ukkoon niin et menetä mitään. |O :hug:

Arvaa oonko monesti miettinyt eroa..oon laittanut paperille monta kertaa hyvät ja huonot polet ja silti jumitan tässä paskassa vielä.. on meillä tietty hyviäkin päiviä,en sitä sano mutta tuntuu että liikaa näitä huonoja!

mutta siis voiko miehelle tulla oikeesti joku ahdistus kun tulee toinen lapsi? jotain pelkoa? onko muilla kokemusta?

viime yö meni tietty valvoessa,mies tuli kyllä kotiin ja pyyteli anteeksi ja heti yritti päästä sänkyyn jne.. piti yhdessä hakea poika pois hoidosta (on siis pidempi matka) no nyt ilmeisesti haen yksin,koska äijä makaa vieläkin tuolla!

onneksi tulee ainakin tänne yksi joka rakastaa mua ehdottomasti!

ei sen kanssa voi edes puhua mitään,ahdistuu heti ja on vaan hiljaa..ja sitten pistää asiat mun syyksi!

miten ihmeessä tilanteen voi ratkaista jos toinen ei puhu mitään,ei vastaa,eikä siihen saa mitään kontrollia!

ei sen kanssa voi edes puhua mitään,ahdistuu heti ja on vaan hiljaa..ja sitten pistää asiat mun syyksi!

miten ihmeessä tilanteen voi ratkaista jos toinen ei puhu mitään,ei vastaa,eikä siihen saa mitään kontrollia!

ero.

siinä on ratkaisu.

Syy on todennäköisesti sun asenteissa ja jääräpäisyydessa. Ukkos on huomannut, ettei sun kanssa kannata väitellä, kun se ei johda mihinkään.

Arvaa oonko monesti miettinyt eroa..oon laittanut paperille monta kertaa hyvät ja huonot polet ja silti jumitan tässä paskassa vielä.. on meillä tietty hyviäkin päiviä,en sitä sano mutta tuntuu että liikaa näitä huonoja!

mutta siis voiko miehelle tulla oikeesti joku ahdistus kun tulee toinen lapsi? jotain pelkoa? onko muilla kokemusta?

viime yö meni tietty valvoessa,mies tuli kyllä kotiin ja pyyteli anteeksi ja heti yritti päästä sänkyyn jne.. piti yhdessä hakea poika pois hoidosta (on siis pidempi matka) no nyt ilmeisesti haen yksin,koska äijä makaa vieläkin tuolla!

varmaan yhtä usein kuin minä. monesti mietin onko niin ettei parisuhde oo vaan mua varten. että mut on tarkotettu elää yksin. ei tunnu kovin huonolta vaihtoehdolta.

must tuntuu että tietyillä ihmisillä menojalka vipattaa olipa kriisejä tai ei. varsinkin jos on heikko mieli ja paljon sinkkukavereita ilman vastuuta niin perhe jää kakkoseksi. surullista mutta niin totta monessa perheessä. :|

No on törkeesti tehty jos ootte meneet vain sille yhdelle ja oisitte saaneet viettää kahen keskistä aikaa. Ja törkeyden huippu se et pelehtii toisten naisten kans:o
Nyt ois viimestään teillä keskustelun paikka, tosin entiedä voisinko ite antaa anteeks tuossa tilanteessa.
Pitäis viimestään perheen perustamis vaiheessa alkaa ajattelee muitaki kuin vaan ihteensä!

yrittäkää kumpakin muuttua,puhumalla tietysti olisi helpompaa alottaa.

oon huomannut että kun me riidellään niin en jaksa kuten ennen väittää vastaan ja riehua.annan vaan olla.helpommin pääsee siitä.

varmaan yhtä usein kuin minä. monesti mietin onko niin ettei parisuhde oo vaan mua varten. että mut on tarkotettu elää yksin. ei tunnu kovin huonolta vaihtoehdolta.

must tuntuu että tietyillä ihmisillä menojalka vipattaa olipa kriisejä tai ei. varsinkin jos on heikko mieli ja paljon sinkkukavereita ilman vastuuta niin perhe jää kakkoseksi. surullista mutta niin totta monessa perheessä. :|

Mä oon taas miettinyt että pärjäisin varmasti paremmin lasten kanssa ilamn sitä,mun ei tarvitsi potea mitään turhaa stressiä koko ajan toisesta ja kantaa huolta!

Tää on ihan lähiaikoina muuttunut tälläseksi,ensiksi rupes "tippumaan" sormus pois ja sitten tuli tuo kännykkä ja nyt nää ihmeen ryyppäysillat.

mut nyt täytyy lähteä hakemaan sitä ihanuutta tähän elämään

Kiitos kun sain purkautua tänne

Ei kuulosta mukavalta mieheltä. Laitto sun syyksi ja suuttu sulle sen takia että vois muka jatkaa hyvällä omatunnolla ryyppäämistä. Yrittää manipuloida ja pitää sua ihan tyhmänä, sen lisäks ettei tunnu välittävän vaimon ja syntymättömän lapsen hyvinvoinnista kauheesti.

Et ole tommosen miehen arvoinen. Anna hänen pelleillä ja elää kunnon elämää lasten kanssa. en kattois hetkeäkään noin lapsellista ja itsekästä käytöstä! Jaksamisia!

Alkuperäinen kirjoittaja kun riitelette:
yrittäkää kumpakin muuttua,puhumalla tietysti olisi helpompaa alottaa.

oon huomannut että kun me riidellään niin en jaksa kuten ennen väittää vastaan ja riehua.annan vaan olla.helpommin pääsee siitä.

mäkin olisin antanut vaan asian olla,mutta kun se otti ne autonavaimet enkä ois päässyt muuten kotiin ja jos olisin lähtenyt vaikka taxilla,niin millä nyt lähtisin hakemaan poikaa!

mä oon yrittänyt muuttua,olemalla hiljaa kun oikeen v'tuttaa mut ei se tilannetta laukaise!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kuulosta mukavalta mieheltä. Laitto sun syyksi ja suuttu sulle sen takia että vois muka jatkaa hyvällä omatunnolla ryyppäämistä. Yrittää manipuloida ja pitää sua ihan tyhmänä, sen lisäks ettei tunnu välittävän vaimon ja syntymättömän lapsen hyvinvoinnista kauheesti.

"vaimon ja syntymättömän lapsen hyvinvoinnista kauheesti"

niimpä ja tiesi vielä niistä supistuksista (jotka onneksi loppuivat illalla)

kato kun hänelle ei ole mitään väliä,ainakaan silloin illalla!

juoksi hei mua karkuun.. voitteko kuvitella??? n.30v mies?????

nt lähden ennenkuin oon niin vihainen etten pysty ajaan autoa!

Yhteistyössä