Kylläpäs oli hieno ilta taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
just. Heti kaikki ehdottamassa eroa tuollaisen takia. Ei ihme jos niitä eroja tulee jos mielipide tuo. Ihmisen elämä on yksiä kriisejä täynnä. Voi olla että sun miehelläs on nyt joku ahdistus kun perhe taas kasvaa ja vastuu lisääntyy. Ei voi vaan olla ja ajatella itseään. Silloin pitää antaa toiselle tilaa miettiä asioita jollain muulla tavalla kun ahdistamalla nurkkaan. Ei tuo nyt todellakaan ole syy erolle jos vähän vaikeuksia. Ihan yhtä lailla itsellesi voi tulla joku kriisi kun lapset kasvaneet ja rupeat miettiin että mitäs nyt teen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kun riitelette:
yrittäkää kumpakin muuttua,puhumalla tietysti olisi helpompaa alottaa.

oon huomannut että kun me riidellään niin en jaksa kuten ennen väittää vastaan ja riehua.annan vaan olla.helpommin pääsee siitä.

mäkin olisin antanut vaan asian olla,mutta kun se otti ne autonavaimet enkä ois päässyt muuten kotiin ja jos olisin lähtenyt vaikka taxilla,niin millä nyt lähtisin hakemaan poikaa!

mä oon yrittänyt muuttua,olemalla hiljaa kun oikeen v'tuttaa mut ei se tilannetta laukaise!

olemalla hiljaa tekee vaan karhunpalvelluksen itelleen. se paha olo tulee kuitenkin esille jossain vaiheessa korkojen kera. tai jos ei niin teet sisäistä kuolemaa. mulla liian paljon asioita mitä en oo saanu sanoa ääneen. nykyään en edes uskalla niistä puhua koska siitä seuraa vaan isompi riita. hymyillä pitäis vaikka pinnan alla kuhisee. joskus vielä räjähtää... :/

Törkeetä!
Olisin suuttunut todella paljon tuosta käytöksestä ja siitä että juoksuttaa pitkin kaupunkia :kieh: vielä kun se on sinulle vaarallista. :(
Tänään keskusteltaisiin ja mies pyytäisi todellakin anteeksi, mieluiten polvillaan :kieh:

Vaadi kunnioitusta mieheltäsi. Miehesi kohtelee sinua juuri niin huonosti kuin annat hänen kohdella!

eilen oli lehdessä(vai teksti uutisissa)
että isät kärsivät yhtälailla masennuksesta/baby bluesista raskausaikana tai vauvan synnyttyä.

tosin idiotismille se ei ole selitys..
Ehkäpä keskustelu selvinpäin olisi paikallaan?

Meillä oli vähän vastaavaa tuon ekan odotuksen aikaan, mutta jälkeenpäin mun on myönnettävä että hormonihuuruissani liioittelin asioita ja lietsoin jopa riitaa -mies ei olis tietenkään saanut juhlia ollenkaan kun minä en voinut alkoa ottaa, ei mennä saunailtaan kun minun pitää isoine vatsoineni maata kotisohvalla -hyvänen aika minähän voin vaikka alkaa synnyttää, jne.

Toivottavasti tämän toisen kanssa en ole yhtä hysteerinen ja annan miehellekin tilaa elää ja hengittää.

Voihan olla että teillä ei ole ollenkaan kyse tällaisesta. Mutta aika usein ne raskaushormonit tuntuvat tekevän naisesta hetkittäin hankalan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä oon varmaan sitten kamala ihminen :/

Et ole, se ns. mies on typerä ja jos ei tuo tajua mitä on tekemässä niin kannattaa ottaa aikalisä tai ehdottaa parisuhdeneuvontaa.

Sitä en tajua miksi juoksit ääliön perässä, oisit ottanut taksin kotiin, ovet lukkoon etkä olisi päästänyt ääliötä sisälle jos joskus olisi ollut tullakseen.

Mitä perhe-elämää tuollainen on? Tuskin sinusta on kiva alistua tuollaiseen? Sulla on vain tämä yksi elämä, käytä se hyvin!

Terve menoa h*lvettiin ku toinen syntyy, jos se on tollasta nyt jo yhden lapsen kanssa. Helpompi lähtä ennen kuin kakkonen syntyy, saatpahan elämäs järjestymään ja helppo aloittaa suoraan puhtaalta vauvan synnyttyä.

WTF? Mies halusi toisen lapsen muttei käytä sormusta, tekstaa kaikki illat ja siirtyy ravintolassa viereiseen pöytään flirttailemaan.

Nyt äkkiä kissa pöydälle ja puhutte asiat selviksi. Joko mies tajuaa typeryytensä ja muuttaa käytöstään tai sitten se pakkaa!

Yhteistyössä