kylläpäs oli "röyhkeitä"pikku poikia kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullon palauttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullon palauttaja

Vieras
aluksi heti, että tuo röyhkeä voi olla ehkä hieman liian "raskas"sana, mutta kuitenkin.

olin palauttamassa pulloja kauppaan ja samalla puhuin tärkeetä puhelua kännykkään. siihen tuli sitten kaksi noin 8-10v poikaa, jotka alkas kinumaan multa pulloja. annoin ensin yhden pullon, se ei riittänyt, alkoivat uudestaan jankkaamaan. sit annoin vielä toisen, mutta sit sanoin, että en anna enää. nämä ovat mun. hakekaa kotoa omat. mua alkas niin ärsyttämään niiden jankkaus. ja enemmänki se röyhkeys, kun näkee, että toinen puhuu puhelimessa, niin siihen tullaan sit jankuttamaan. mä toivon, että mun lapset ei ikinä mee pummimaan mitään vieraalta ihmiseltä, saati jankuttamaan ja kinumaan. ja sen aion myös opettaa.

yleensä annan ilomielin esim nyt sit niitä pulloja, mutta sen verran poikien käytös ärsytti, että en antanu, kun ne kaksi pulloa. ehkä olin liian tiukkis, mutta mutta...

*avaa sateenvarjon*

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
en olis antanu yhtään pulloa :saint:

kyllä mielessä kävi, etten annakkaan :) mutta helpommalla pääsin edes vähä, ku annoin, kun puhelimessa kumminki olin, niin en viitsiny alkaa kunnolla saarnaamaan pojille, mutta jos puhelimessa en olisi ollut, niin olisin sanonut enemmänki jotain, toki asiallisesti

tuskin olisin omia pulloja antanut vieraille lapsille. mullahan on omatkin lapset. siis että kaupassa tullaan vieraiden pullojakerjäämään. hullummasta kuullutkaan.

itse järkytyin viimeksi kun näin poikalauman tulevan joltain jääkiekkoreissulta. astuivat bussista ulos parhaillaanja elämöivät tahallisesti ja huusivat ja katsoivat vielä minua että kuulinko. törkeitä. siis alakoululaisia olivat. tiedän että olivat jääkiekkojoukkue kun heillä samanlailset takit. todella röyhkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kyllä mielessä kävi, etten annakkaan :) mutta helpommalla pääsin edes vähä, ku annoin, kun puhelimessa kumminki olin, niin en viitsiny alkaa kunnolla saarnaamaan pojille, mutta jos puhelimessa en olisi ollut, niin olisin sanonut enemmänki jotain, toki asiallisesti

ts. et osaa sanoa vieraille lapsille ei?ei tulis mieleenkään antaa muille kun omalle lapselle tyhjät pullot..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ts. et osaa sanoa vieraille lapsille ei?ei tulis mieleenkään antaa muille kun omalle lapselle tyhjät pullot..

osaan sanoa ja moneen kertaan sanoinki

Tuli mieleen tästä kun olin kerran kirjastossa tietokoneella, siihen viereiselle koneelle tuli pari pikkupoikaa pelaamaan jotain tietokonepeliä. Toinen olisi halunnut minun koneelle kun ei ollut muita koneita vapaana, en muista enää tarkalleen miten sanoivat mutta kiroilivat ja jotain että "tuo ei tajua edes lähteä tuosta koneelta". Kyllä saa olla vanhemmat ylpeitä kun on tuollaiset kullannuput kasvattaneet! :D

Yhteistyössä