Kylläpäs säikähdin äsken, hyi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Alakerrassa katselin telkkaria, ihan rauhallista/hiljaista oli.

Kun sammutin telkkarin niin säikähdin aivan kamalasti. Kuului niin kamala mouruaminen, siis tajusin että jossain kissa mouruaa mutta kyllä se välillä kuulosti ihan siltä kuin ois pieni lapsi ollut hädissään jossain, ihan tuossa meidän pihassa, ikkunoiden takaa kuului se ääni.

Lapset nukkui yläkerrassa, ylhäällä ei telkkari päällä kun kuuntelin et voisko ääni tulla täältä. Varmasti kaksi kissaa ottivat yhteen tai sitten siellä oli kissa joka oli loukkaantunut pahasti, se valitus oli jotain ihan kauheata! :/

Lähdin saman tien koiran kanssa ulos, koira remmissä ja kädessä iso taskulamppu, ensin ei näkynyt mitään missään mutta pian näin kun tien toisella puolella meni yksi kissa....Luultavasti oli tuo valittava kisu mutta karkuun meni, toivottavasti ei ollut mitään pahasti sattunut.

Ja tietty tälläinen tulee kun mies ei ole kotona....Kuulosti kyllä kamalalta se ääni.... :|

mä säikyin hirveesti aamuyöstä kun mies oli jo lähteny töihin. kissalla on kiipeilypuu ikkunan edessä että näkee ulos. nyt se oli kääntyny niin että hypätessä horjantaa ikkunaa kohden ja kuuluu ääni kun joku koputtais ikkunaan.
jestas meinas lirahtaa housuihin kun niin pelästyin. täälä on viä pyöriny joku kolkuttelija.
kun pulssi laski ni menin kattoon ja kissa hyppäs pois puustansa. ääni kuulu uudestaan ni tajusin et sehän se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mä oon kerran kun kerrostalossa asuin,kuullut saman.Ja se miten kissa käytävässä mourui...kamalaa...
Se ääni raastoi sisuksia.

Joo aivan kamala se ääni, kylmät väreet menee vieläkin pitkin selkää...

Tiedän että tässä liikkuu aika monta kissaa, kerran aiemmin näin kun kaksi kissaa tappeli ja se ääni oli samanlaista. Silloin sain tappelun pysäytettyä kun säikähtivät mua.... :D

Täytyy toivoa että myös tällä kertaa säikähtivät mua ja koiruutta niin kovin että eivät tule pihaan enää tappelemaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä säikyin hirveesti aamuyöstä kun mies oli jo lähteny töihin. kissalla on kiipeilypuu ikkunan edessä että näkee ulos. nyt se oli kääntyny niin että hypätessä horjantaa ikkunaa kohden ja kuuluu ääni kun joku koputtais ikkunaan.
jestas meinas lirahtaa housuihin kun niin pelästyin. täälä on viä pyöriny joku kolkuttelija.
kun pulssi laski ni menin kattoon ja kissa hyppäs pois puustansa. ääni kuulu uudestaan ni tajusin et sehän se oli.

Yleensä en kyllä säikähdä kovin helposti kun olen tottunut olemaan öitä lasten kanssa yksinään kun mies tekee vuorotöitä, omakotitalo niin rasahduksia kuuluu sieltä täältä...Mutta nyt kyllä meinas tulla pissat housuun, ääni oli kamala, hetken jo mietin että onko naapurin 2-v ulkona tuskissaan...

Mä muistan kanssa, ja kaverikin muistaa kun v.´90 leikittiin spiritismiä, ei just mitään tapahtunut mutta kun lähdettiin ulos kävelemään niin ihan aution talon yläpuolelta kuului mouruntaa, sellaista ei-kissamaista ääntä, molemmat meistä kääntyi kattomaan, eikä mitään silti näkynyt :/
Arvannette että mentiin kotiin sen jälkeen ja pelättiin molemmat koko yö :/

Yhteistyössä