Kyllästynyt elämääni...(sisältää valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murrrrr

Vieras
Mistä aloittaisin.. tää on niin rutiinia tämä elämä. Tarttis jotain uutta ja ihmeellistä. Ukko käy hermoille, lapset kiukuttelee vaan mulle, koti on pommin jäljiltä, töissä tökkii.. listaa vois jatkaa loputtomiin!
Varsinkin toi ukko on alkanut ärsyttämään oikein kunnolla. Ei tee kotona mitään ja olettaa että täältä saa aina lämpimän ruuan kun tulee, pyykit on pesty, siivottu ja jos hänellä tekee mieli p****a, akka antaa! Mut ei anna enää. Mä olen niin poikki kun työpäivän jälkeen kauppa ja ruuanlaitto, pyykit ja tietysti lapset.
Nyt tekis kahden viikon etelänloma hyvää. Tai olen pian lataamossa.
Mistään sen kanssa ei voi puhua kun menee huutamiseks.
Voi ystävät hyvät kertokaa mitä mun pitää tehdä!!!

Ota aikaa itsellesi. Tiedän, kynnys siihen on tosi iso, mutta vaikka kaikki jäis karjumaan sun perään, lähdet vaikka johonkin harrastukseen tai kauppaan yksin ja jätät vaikka miehelles asiallisen kirjeen, jossa kerrot että olet edelleen oma itsesikin, et vain vaimo ja äiti (vaikka se ihanaa onkin) ja tarvitset hiukan omaakin aikaa, että jaksat sitä arkea.
:hug:

Kahden viikon kuluttua olis tarkoitus lähteä hillumaan ystävien kanssa. Nyt ei jaksa eikä huvita. Olen ajatellut tätä jotenkin 30 kriisinä, koko ajan tarvitsee muutosta. Kai siinä käy niin että otan vielä avioeron kriiseissäni...

Jätähän miehelle ruoka tekemättä ja pyykit pesemättä niin joutuu herrakin vähän vaivautuun kotihommiin. Ehkä tajuaa alkaa osallistuun. Mikä pakko sinun on miestäsi paapoa.

Ja kun oikein väsyttää niin kotiin pitserian kautta niin ei tarvi ruokaa alkaa vääntään.

Yhteistyössä