Alkuperäinen kirjoittaja moi Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Käys kurkkimassa Innon sivuilla. Siellä on sellainen "arvostele mun kämppä"-osio, jossa on myös saunoja ja kylppäreitä.
Tuo on kyllä nykyään hirmu yleinen tyyli laittaa kylppäri. Siis tosi monet tekee just samanlaisen, esim. mullakin 2 tuttua tekivät tuollaisen rempatessaan. Mutta jos ei haekaan mitään erityisen persoonallisia ratkaisuja, niin hyvähän tuo silloin on. Ja nuo kylppärit jotka mä oon nähnyt on kyllä kivat.
Yks juttu iski silmään: kirjoitit että teillä on muualla jo nuo toiset värit käytössä ja siksi haluat eri väriä. Miksi? Mä tykkään ainakin just siitä että meillä on kaikissa huoneissa samoja värejä ja ajattelin ehdottomasti toistaa niitä myös tulevassa kylppärissämmekin

.
Moi Turkilmas! Tuota itsekin vähän mietin, että onko kovin yleinen. Ja pohdin muita mahdollisia värejä. Vihreä, sininen ja lila ovat makuuni sopimattomia. Ehkä jokin muu ruskea sävy voisi tulla kyseeseen. Meillä sisustussuunnittelija suunnitteli muun sisustuksen (tuli kaunis!!!

) ja sanoi, ettei huoneiden tarvitse olla samanvärisiä, mutta samantyylisiä ja tämäntyyppinen sopisi kokonaisuuteen. Punainen ja ruskea ovat mieluisia värejä ja niitä on muussa kokonaisuudessa paljon ja kun sauna on vähän erillään, haluaisin siitä hieman eri värisen. Katson Innon sivuja.
t. Ap alias Sipsi
Ai se oot sinä

.
Mä en kyllä näe mitään pahaa siinä että kylppäri olis vähän "persoonaton". Tai siis sellainen joka monella muullakin on. Siis jos ja kun se miellyttää silmää ja on mieluinen. Samoin on kyllä takuulla turvallisempaa tehdä neutraali kylppäri jos joskus aikoo myydä asuntonsa. Ja voihan sitä elävöittää erilaisilla tekstiileillä ja muilla kivoilla jutuilla

. Kommentoisin ihan vaan sillä että JOS haluaa jotain erilaisempaa, niin sitten välttämättä tuo tyyli ja värivalinta ei oo se paras

.
Samoin kysymykseni "miksi erivärinen" oli ihan vaan uteliaisuusjuttu. Kun tosiaan itse haluan toistaa samoja värejä. Mietin että onko teillä kaikki huoneet eri värisiä vai mikä se syy miksi ei samoja värejä. Siihen jo vastasitkin

.
Ja tosiaan: parilla tuttavalla on tuollaiset kylppärit ja hienoja ne ovat =) . Voi kun itekin pääsis jo käsittelemään tota kylppäriä....