Mitä maksaa noin niinkun suunnilleen kylppärirempan teettäminen? Työt ja materiaalit? Laatoitettava ala n. 5 m2.
Olen niiiiiin kyllästynyt tohon vieraskylppäriin, että haluis rempata sen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vesieristeet on kalleimmat eli jos niissä tinkii niin silloin säästää helpoiten. Ja piiloonhan ne jäävät kuitenkin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Asiassahan on toki varjopuolensakin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Mutta säästöä tulee kuitenkin paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Ei,ei!Laattoja SAA TOSI HALVALLA,mut VESIERISTEESSÄ EI TINGITÄ!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
Meille rakennusmestari sanoi, ettei laattojen tai saumojen tule edes pitää vettä. Vesieriste on se pop. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa![]()
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.