Kylpyhuoneen kaakelit, minkä väriyhdistelmän/tyylin valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A:n ottaisin minä. Mä pidän harmaasta koska se on sopivan neutraali ja siihen voi lisätä sitten mitä vaan väriä tekstiileillä ym tilpehöörillä. Ruskeaan ei ihan niin hyvin käykään kaikki värit vaan helpommin tulee sotkuinen tunnelma. Tietty jos pitää ruskeesta ja on ruskeet pyyhkeet ym niin sitten mutta jos muita värejä lisää niin ei oo ihan niin helppo väri kuin harmaa. Mutta joo kyllä kaakelikaupassa jotkut ruskeet vaihtoehdot on halvempia että siinä mielessä kyllä... Mutta tuo a siinäkin mielessä että jos ette tahdo loppuelämäänne asua siellä niin myyntiä ajatellen kuulostaa myös kannattavalta, ei suuria tunteita herättävältä vaan tavalliselta ja sopivan tyylikkäältä. Itse olisin halunnut kerrostalokämppään myös punaisen mosaiikin mutta koska oltiin myymässä myöhemmin niin tehtiin harmaata ja valkoista ja ostaja ihastu heti kylppäriin! ja ku oli vielä mies niin ei olis ehkä se punanen niin natsannu sillä kertaa =) musta myös oranssit mosaiikit on ihania kaupassa. toivottavasti täältä pamahtaa putket et päästäis tekee remonttia =)

Alkuperäinen kirjoittaja häsä:
Tuo b-vaihtoehdon lattialaatan koko ei varmaan käy.. Täytyy saada kaadot oikein eikä se taho onnistua isolla laatalla.
a kuulosti hyvältä =)

tuo on totta.. pienemmällä laatalla ei tule niin paljon tarvista "silputa" niitä laattoja esim. lattiakaivojen kohdalla

Yhteistyössä