kylpylä lapsiperheelle e-Suomessa, SUOSITTELE!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylpylään :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylpylään :)

Vieras
Hei ja suosituksia otettais vastaan hyvästä (sopivasti altaita, siisti, LÄMMIN vesi ja ilma, muuta oheistoimintaa jne.) kylpylästä E-Suomessa. Ajatuksena täysihoidolla muutama päivä ja lasten iät 8,5v. ja 4v.

Kiitos :)

Me on tykätty turun caribiasta, vaikkei se ehkämtäytä noita kriteerejä, kunnon aika vanha. Ikäänsä nähden slti suht siisti, paljon altaita ja sopivasti tekemistä ja melko edullinen vaihtoehto.

Kuvien perusteella Caribia on oikein hyvä! Ei me mitään luksusta etsitä, siistiä ja lämmintä kylläkin! Jos joku on käynyt Ikaalisten kylpylässä niin siellä on tosi ihanan lämmin, olen itse niin paha vilukissa että pitää olla lämmin paikka.

Caribia Etelä-Suomessa? Vai mihin tää E viittas? What?

Flamingo on tosi yksipuolinen, en suosittele. Serenassa oon käynyt joskus kakarana ja tykkäsin, tosin täynnä venäläisiä ja siten epäsiisti.

Serena Espoossa, vaikuttas kivalta, mutta onko liiankin hurjia noi liu'ut? Kertokaa te jotka olette käyneet!

Serena voi ollamuimataidottmille vähän tylsä, parempi varmasti tolle 8-v:lle. Flamingo taas aikuisten paikka, pienet lapset siellä toki viihtyy..

Turku on ilmeisesti sitten keskisuomea, jos ei kerta eteläsuomea?

Toisaalta voi ajatella että helsinki ois keskisuomea ja turku länsisuomea, mene ja tiedä.