Kylpylään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Minä se varasin äsken 1 vrk:den reissun Tampereen kylpylään.Lähdetään koko perhe sinne pulikoimaan ja rentoutumaan.Piti oikein varata saunallinen sviitti että päästään illalla saunomaan.Pojille en ole vielä ketonnut mitään,pidetään se niille yllätyksenä.Lauantaina luvassa ensin kaupoilla käyntiä ja jossain käydään ruokailemassa.Iltapäivällä sitten kylpylään ja siinä se ilta meneekin uimassa.Sitten ruokailemaan ja illalla vielä saunaan ja huoneeseen ostetaan jotain naposteltavaa.Sunnuntaina sitten lähdetään ajelemaan kotiin kiirettä pitämättä.
Ei jaksaisi millään odottaa.

Voi, kuulostaa ihanalta!!!
Me ollaan myös oikein kylpyläihmisiä ja usein lomailtu kylpylöissä. Oikein kateellinen olen teidän saunallisesta sviitistä, me kun ollaan aina oltu tavallisissa hotellihuoneissa. Oliko hintava?
Oikein antoisaa lomaa teille!

ihanaa! me oltiin vuos sitten treen kylpylässä ja oli ihana =) siellä kun on ihana allasosasto ja joka päivä ohjelmaa, esim. kuntopiiri vedessä ja aamiainen on monipuolinen. teille tulee varmasti ihana reissu!

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Voi, kuulostaa ihanalta!!!
Me ollaan myös oikein kylpyläihmisiä ja usein lomailtu kylpylöissä. Oikein kateellinen olen teidän saunallisesta sviitistä, me kun ollaan aina oltu tavallisissa hotellihuoneissa. Oliko hintava?
Oikein antoisaa lomaa teille!

Tuolla tampereen kylpylässä saunallinen sviitti on 254 euroa/vrk ja jos omistaa s-etukortin niin sitten se on 245 euroa/vrk.Mutta kyllä mä mielellään ton hinnan maksan kun niin harvoin missää käydään ja jos risteilylle mentäisiin niin menis tuplasti enempi pelkkiin matkoihin+ostokset päälle.

Me ollaan käyty isännän kanssa muutaman kerran kahdestaan tuolla Tampereen kylpylässä ja kerran on ollut muksut mukana.Sinne on nyt niin kiva mennä kun on tuttu paikka ja tietää mitä saa tilatessa.Ja kovasti ollaan siitä tykätty.Me ollaankin vaihdettu kokonaan ns."perhelomat" risteilyistä tai huvipuistoista kylpylälomaan.