Kynsitaiteilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Pari kysymystä, jos sallinette! :)

Miten noita hileitä käytetään?

Päällyslakka? Top-coat- kuuluuko sen tulla ilman sitä sutiosaa...? :o

Onko kynsilakan kestävät pensselit mitä? Siis tavallinen vesiväripensseli tiimarista ei taida olla sopiva :D
Puhdistus kynsilakanpoistoaineella, eikös?

Kynsikoristelumuotit? Käyttö miten? Voiko käyttää useamman kerran?
Annetaan lakan kuivua ja länttästään seuraavalla kerralla sama koristelutarra kynnelle ja taas uusiksi?
(yhden jo tärväsin kun poistin siitä lakkaa- sulihan se :headwall: :ashamed: )

Tähän asti mä olen lakannut vaan yhdellä lakalla, mutta palstan innoittamana ajattelin nyt vähän erilaistaa tätä tottumusta!

Googleta sivuja, löytyy englanninkielisiä vaikka kuinka. Itse olen kynsiteknikko, en ammatiltani, vaan harrastukseltani ja takana vuosien kokemus kynsistä. Mutta koska pulaan geelien ja akryylien kanssa, niin koristelut menee vähän erilailla. Sellainen glitteri luonnonkynnellä on vähän haastava, jää aina röpelöksi pintaan. Oletko kokeillut ihan pientä, peintä paljettia, littanaa. Sillä saa hienoja juttuja luonnonkynnelle myös. Ensin kerros aluslakkaa ja kun se on vielä kostea, niin laittelee niiitä paljetteja. Sitten antaa kuivua ja päällyslakka päälle. Ei jää pahemmin röpelöä.

Minkälaisia muotteja tarkoitat? En ymmärtänyt.

Tarrat on hakalia, lähtee usein joku kulma nousemaan kun laittaa päällyslakan.

Hitaasti kuivuvilla lakoilla voi tehdä hinoja koristeluja itsekin, marmorointeja, sydämiä ym.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
:laugh:

kannattaa käydä opiskelemassa alaa ;) jos kerran ei tiedä edes top coatia ja sitä jostain on käsiinsä saanut :snotty:

No kai mä nyt tiedän että se on ihan normi päällyslakka, mutta kun siitä puuttui se helevetin suti |O