kypärämyssy-kauluri ja lämpöpussi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen...

Vieras
Heippa taas,

Tällä kertaa nyt sitten etsin ohjetta sellaiselle kypärämyssylle, joka tulee kaulaan asti. Tietääkö joku missä olisi helppo ohje tehdä? Tai mistä voisi ostaa sopivan vastasyntyneelle? tuntuu että kypärämyssy sanan haullakin löytyy vain sellaisia tavallisia leuanalle sidottavia malleja...

Mitä versioita muut olette käyttäneet lämpöpussissa nukuttaessa? Pää ja kaula varmaan pitää suojata joten jos sellaisen pystyisi itse näpertelemään...

Terveisin yksi vouhottaja täällä taas... *hih* :))

Ruskovillan tuotteet on aika kalliita... mutta on vissiin hyviä...?
Eikö ne markettien puolivillaiset ole vähän isommille kuin ihan vauvat? Jotenkin olen saanut kuvan että ne on vähän vanhemmalle vauvalle mutta voihan se olla että ne on ollut loppu kun olen katsonut, täytyy tutkia uudelleen.

Siis sellaisia ihan ohuita varmasti tarkoitti vastannut. Niiden päälle sitten lisäksi pipo, mielellään nauhallinen. Sillai nykyään vauvoille käytetään. Äippäpakkauksessakin tulee semmoinen ohut kypärämyssy ja päälle laitetaan pipo. Meillä tarennut TOSI hyvin, kun aina ollaan vielä huppukin puettu. Saa tosiaan marketeistakin, ja kaikista vauvanvaateliikkeistä ainakin täällä pk-seudulla olen nähnyt.

Niin mutta tarkoitan että eikö ole sellaista kypärämyssysysteemiä joka on riittävä sellaisenaan koska lämpöpussissa on huppu itsessään. Eli kypärä-kaulurimalli joka on riittävän paksu suojaamaan sen alueen? Vai käyttääkö kaikki lämpöpussissakin lisäksi pipoa ja kauluria päällä? Voi olla että kyselen nyt tyhmiä mutta kun ei ole vielä kokemusta ja mietin vaan että mitä tarvii hommata ja mitä ei.
Äippäpakkauksen hattu taitaa olla aika iso...? (saan pakkauksen vasta ensi viikolla joten en ole nähnyt, netissä sanotaan 60cm)

JUu se äippäpakkauksen on pikkusen iso, mutta kyllä me sitä käytimme. Ostimme pari muutakin kyllä, koska se alkaa haista hielle tosi nopeasti. Minusta vauvoille ei ole sitä perinteistä kypärämyssyä, joka on sellainen paksu ja yleensä kuviollinen ja tupsu päälaella :). Isommille vasta. Ei tuo kyllä minusta ole koskaan kauhean hankalaa olla pukea vauvalle kaksi pipoa päällekkäin.

Yhteistyössä