Kyproksesta lastenruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiitu"

Vieras
Niin, ollaan lähdössä 9 kk ikäisen kanssa Kyproksen Pafokseen ja mietin että pitääkö lastenruuat rahdata mukaan Suomesta. Vai saakohan sieltä apteekeista tai marketeista? Tietääkö joku, ja muutenkin matkakokemuksia ko. paikasta kaipailisin.

Kyseisestä maasta mulla ei ole kokemusta, mutta noin yleisesti ottaen etelän maista löytyy hyvin hedelmäsoseita yms makeita juttuja, mutta kasvis- ja liharuoat kannattaa rahdata itse mukana. Samoin mahdollinen korvike. Sitä tod.näk. saa vain apteekeista ja kovaan hintaan.

oltiin espanjas,oli apartomentos,tein hotlassa ite pienelle lounasruuat + aamu- ja iltapuurot,1 prk valmisruokaa joka päivälle päivälliseksi oli tuotu suomesta.

Oltiin Pafoksella aika tasan kaksi vuotta sitten kun kuopus oli 6kk ja vietiin puurot ja osittain omat purkit mukana ja osittain tehtiin itse. Marketissa oli kyllä vaippoja ja vauvanruokapurkkeja,Nestlen muistaakseni, hinnat oli kyllä vähän kalliimpia kuin Suomessa ja valikoima suppeampi, mutta löytyi kuitenkin. :) Kasviksia löytyi tosiaan myös marketista kivasti ja niistä oli helppo tehdä itse vauvalle soseet kun oltiin huoneistohotellissa.

Muuten oli ihan ok paikka, aika perusturistipaikka.

Yhteistyössä