kypsä aikuinen... tai sitten ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko minussa vikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko minussa vikaa

Vieras
Miten tämän nyt selittäisi sitten, mutta jotenkin vaan tunnen itseni jotenkin omituiseksi muiden ikäisteni (yli 35-vuotiaiden) naisten seurassa. Tuntuu siltä että kaikki muut ovat niin paljon minua kypsempiä, vakavampia ja aikuisempia (ja joskus myös suoraan sanottuna pahuksen tylsiä, "minua ei kiinnosta mikään enää" -tyyppejä").

Kaikilla muilla on asunnot, perheet ja urat ja eletään ruuhkavuosia ja elämä tuntuu olevan pelkkää suorittamista jossa ei ole mitään hauskaa. Ja minä elän elämääni lapsettomana sinkkuna, joka tekee töitä vain sen mitä tarvitsee.

Ja ei, en minä edes halua mitään "ruuhkavuosia" elämääni ja muuta sellaista. Ja muutenkin olen tyytyväinen valintoihini, mutta jotenkin vaan välillä ihmetyttää ja tuntuu kovin yksinäiseltä olla tällainen "omituinen otus", kun kaikki muut elävät elämäänsä saman kaavan mukaan. että onko minussa jotain vikaa, kun en sovikaan samaan muottiin ja halua samoja asioita.

Ja kieltämättä tunnen oloni välillä aika yksinäiseksi, kun kenenkään kanssa ei oikein ole mitään yhteistä.

Yhteistyössä