Kypsyin äitini loukkaavaan käytökseen ja lakkasin pitämästä yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
sen sijaan, että äitini olisi tajunnut loukanneensa ja välittäisi siitä, yhteydenpito loppui siihen paikkaan. Aion raportoida äidin siskolle tämän. Että äitini on sellainen henkilö, joka viis veisasi minun tunteistani, ja kun loukkasi minua, niin ei ole ollut sen jälkeen minkäänlaisessa yhteydessä, kun MINÄ lakkasin pitämästä yhteyttä. Eli ei korjaa tekojaan, ei hoida tilannetta eikä kanna vastuutaan pahoittttuaan mun mieleni.

OO joskus hiljaa säet voi alkaa aina jankata samaa. äitis ei oo huono ja huono äiti eii ooo olemassa. Sun tilanne on hoidettu sä voit lopettaa ton kitinän kaiki on hyvin

OO joskus hiljaa säet voi alkaa aina jankata samaa. äitis ei oo huono ja huono äiti eii ooo olemassa. Sun tilanne on hoidettu sä voit lopettaa ton kitinän kaiki on hyvin
Onhan sellainen huono äiti joka syyttää rankaisee haukkuu jostain, mitä sä muka et tee (ja yrität sitten itse itkua pidätellen, hänen haukuttuaan) MUTTA kun tulee HÄNEN vuoronsa tehdä samoin, kuin mistä haukkui, syytti ja satutti sinua, kun sä et osannut tehdä, EI TEEKÄÄN NIIN, eikä EDES YRITÄ! Ja huutaa ja raivoaa siitäkin, että SÄ VAADIT HÄNTÄ! Tietenkin mä vaadin, koska hän vaati minulta sitä.

Sellainen on huono äiti ja ansaitsee tulla rangaistuksi. Tietenkin voin kostaa vain jos pystyn, voi olla, ettei sellaista mahdollisuutta tule.

Eli jos en kosta, silloin hän on kiusannut minua kärsimättä siitä itse yhtään mitenkään.

Nythän tilanteen pitäisi olla sun kantilta paras mahdollinen. Sä et pidä äitiisi yhteyksiä eikä äitisi pidä suhun yhteyksiä. Silti kitiset ja valitat.
Et taida olla mihinkään tyytyväinen.

Nythän tilanteen pitäisi olla sun kantilta paras mahdollinen. Sä et pidä äitiisi yhteyksiä eikä äitisi pidä suhun yhteyksiä. Silti kitiset ja valitat.
Et taida olla mihinkään tyytyväinen.

Sä et nyt ymmärrä. Kaikkihan on ihan helvetin huonosti nyt kun äiti ei kärsi ja anele anteeksi antoa vaikka aloittaja välitkin katkaisi. Tässä maailmassa ei ole mitään muuta kuin äidin kärsimys joka voisi tuottaa aloittajalle tyydytystä. Mutta äiti pahus ei nyt kärsimään joten asiat on entistäkin huonommin.

Sä et nyt ymmärrä. Kaikkihan on ihan helvetin huonosti nyt kun äiti ei kärsi ja anele anteeksi antoa vaikka aloittaja välitkin katkaisi. Tässä maailmassa ei ole mitään muuta kuin äidin kärsimys joka voisi tuottaa aloittajalle tyydytystä. Mutta äiti pahus ei nyt kärsimään joten asiat on entistäkin huonommin.
Ach so:oops: olinpas nyt ajattelematon.
Toisaalta taas aapeeta ajatellen se on ihan sama mitä hänen maailmassaan tapahtuu, päin v***ua menee kuitenkin joten jatkakoon kärsimystään.

(Äitinsä puolesta olen onnellinen kun pitää selvää etäisyyttä ja jatkaa elämänsä)

Ach so:oops: olinpas nyt ajattelematon.
Toisaalta taas aapeeta ajatellen se on ihan sama mitä hänen maailmassaan tapahtuu, päin v***ua menee kuitenkin joten jatkakoon kärsimystään.

(Äitinsä puolesta olen onnellinen kun pitää selvää etäisyyttä ja jatkaa elämänsä)

Joo, minä myös ajattelin, että onneksi äiti parka saa hiukan hengähdystaukoa.

Olet oikeassa, aloittajan elämässä ei koskaan mikään ole hyvin, ja kaikki aina kohtelee häntä väärin ja huonosti, vaikka hän on hyvä, kiltti ja kultainen.

Te näette itsenne puheissani äidistäni, teissä on samat paskaiset viat ja te ette tykkää lukea niistä. Sori siitä.
Olette joistain köyhistä oloista, joissa äiti ei kasvattanut teitä, eikä antanut eväitä elämään, sen olette oloisiakin, syyllistyviä, muita suyttäviä paskoja.
ap

Te näette itsenne puheissani äidistäni, teissä on samat paskaiset viat ja te ette tykkää lukea niistä. Sori siitä.
Olette joistain köyhistä oloista, joissa äiti ei kasvattanut teitä, eikä antanut eväitä elämään, sen olette oloisiakin, syyllistyviä, muita suyttäviä paskoja.
ap
Mennään poimimaan valkovuokkoja, jospa ne auttais?

nyt kyllä hei sä tarvitset jotakin ulkopuolista terapiaa, sun pitää hakea apua. sulla on liian patoutuneita vihantunteita jotka eivät ratkea tänne kirjoittelemalla.

Kyllä mä käynkin, mutta lähinnä tuollaiset valkovuokkohuutelijat ovat syy raivota myös täällä. Millä oikeudella he haukkuvat minua, kun mua on koheltu väärin? Sympatiaa kuuluisi osata antaa. Heistä ei oikein ole sellaiseen.
ap

kuules kun sitä mä yritänkin sulle sanoa, että et saa täällä asianmukaista apua, pahan mielen vaan pahan mielen päälle. siksi on parempi puhua ammattilaiselle, ne on asiallisia.

Yhteistyössä