E Eemin äiti-87 Aktiivinen jäsen 15.07.2008 1 274 1 36 07.08.2008 #1 Venni Anselmi ja Liinu Lyydia Entäs Liinu Matilda/Amanda?
P Pyykkivuoren Kuningatar Jäsen 26.06.2007 512 0 16 07.08.2008 #3 Venni Anselmi :heart: Liinu Lyydia :x
D-mamma Aktiivinen jäsen 26.06.2005 3 902 12 38 07.08.2008 #5 hmm,toi venni kelpais mulle,kävis hyvin meidän joukon jatkoks.. ja liinukin ihan kiva
K Keikas Jäsen 02.12.2007 882 0 16 07.08.2008 #6 Vennistä en tykkää: kuulostaa jotenkin sellaiselta vauvamaiselta. Liinu on kiva, mutta ei jotenkin sovi Lyydian kanssa.
Vennistä en tykkää: kuulostaa jotenkin sellaiselta vauvamaiselta. Liinu on kiva, mutta ei jotenkin sovi Lyydian kanssa.
V Valon kantaja Aktiivinen jäsen 25.06.2008 3 690 0 36 07.08.2008 #10 Mä en lämpee oikeen kummallekkaan. Mut en mä kumpaakaan inhoakkaan.
T Tytinä Jäsen 15.03.2008 601 0 16 07.08.2008 #12 Toi Venni on ihana, pitääpä laittaa korvan taakse vastaisuuden varalle =)