Kyseleekö teidän miehet, että oliko gynelääkäri mies vai nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmetystä

Vieras
Sanoin miehelle että varasin ajan. Kysyi heti että onko mies vai naislääkäri. Sanoin etten tiedä. Kun olin tullut lääkäristä, kysyi heti uudestaan, että oliko se mies vai nainen. No nainenhan se oli, mutta mikähän juttu tuo nyt sit on?

Jollain tasolla mä ymmärrän. Tulee varmasti aika ihme tunne kun näkee mielessään oman naisensa haarat leveänä toiselle miehelle. Vaikka se sitten onkin lääkäri joka siellä kopeloi.

[QUOTE="A.p";24345662]Jollain tasolla mä ymmärrän. Tulee varmasti aika ihme tunne kun näkee mielessään oman naisensa haarat leveänä toiselle miehelle. Vaikka se sitten onkin lääkäri joka siellä kopeloi.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä ollenkaan, mikä ihme tunne siitä muka tulisi. En minäkään saa mitään ihme tunnetta, jos mies käy naislääkärillä.

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Eipä ole kysellyt. Käyn kyllä mieluummin naisgynellä. Varsinkin toisen raskauden aikana monenlaista miestä jalkojeni välissä piipahti. Joskus oli kaksi samalla kertaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24345690:
Mä en ymmärrä ollenkaan, mikä ihme tunne siitä muka tulisi. En minäkään saa mitään ihme tunnetta, jos mies käy naislääkärillä.

No en minäkään ymmärrä. Mulle olis ihan sama millaisella lääkärillä mun puolisoni kävisi näyttelemässä paikkojaan.

[QUOTE="A.p";24345662]Jollain tasolla mä ymmärrän. Tulee varmasti aika ihme tunne kun näkee mielessään oman naisensa haarat leveänä toiselle miehelle. Vaikka se sitten onkin lääkäri joka siellä kopeloi.[/QUOTE]Aika helvetin heikko itsetunto tai lapsellinen täytyy olla jos puolison lääkärissäkäynnistä tulee mustasukkainen tai "outo" olo vaikka olisikin pillulääkäristä kyse.

Onhan sitä kuultu kaikenlaista.
Miehethän tuntuu ajattelevan, että naisesta tuntuu mukavalta pyörällä ajokin, tai ratsastus, kun saahan siinä jalkoväli kyytiä..
Yksi ex tunnusti kieltäneensä entiseltä avovaimoltaan tamponien käytön. Ei halunnut, että mikään muu naisen jalkovälissä tuntuu mukavalta, kuin hänen oma vehkeensä..

No ei =)

Miesgynet on helläkätisempiä (mun vähäisen kokemuksen mukaan), mutta naisgynen kanssa on jotenkin helpompi puhua.

Oon mä ollu töissäkin mun miehen urologin kanssa, että olisko SE sitten vastaavaa?
(No se oli kyllä mies, mutta kuitenkin, kähminy mun miehen munia, heh heh)

Yhteistyössä