Kyselkää multa vaikka jotain :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No eikö kukaan haluis vaikka haukkua mua kun nyt siihen ois mahdollisuus.... :saint:
Tässä ois vielä puolisen tuntia aikaa :D

Haluaisit antaa bannia vai?

Itseasiassa, mä en varmaan antais koskaan bannia muhun kohdistuvista asioista, varsinkin kun en ole ainoa mode.
Omasta puolestani säilytän aina sanavapauden moderoinnissani.
Pn okei sanoa mitä mieltä on, se on paljolti kiinni siitä miten sanoo.
Ohjeet löytyy kuitenkin tuolta ylempää :)

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Näät sä mistä kukakin kirjoittaa? :xmas:

No en tavallaan oikeestaan B)

Mitähän tuo tarkoittaa? :xmas:

no moderaattorit ja ylläpito tietenkin näkee ip osoitteet mut se ei tarkoita sitä et tiedettäisiin kuka harmaa esim on kuka mustana tms

Katotteko tai näettekö ne ip kokoajan?

Ei en katso, katson silloin jos asetan bannin tai epäilen jonkun rikkovan sääntöjä.

Mulla on kysymys Sipulille: suhtaudutko eri tavalla palstalaisiin sen jälkeen, kun ovat saaneet yhden tai useamman bannin ja olet mahd. nähnyt heidän harmailevan tms.? Pidätkö heitä sen jälkeen jotenkin pahiksina? :D

Ja hei, mä olen ihminen josta tykkää tai ei, ja mä kestän kyllä mielipiteet laidasta laitaan.
Silloin yksi ja sama olenko moderaattori, en tietenkään kerää ketään haukkumaan et antaisin bannia :D :D
Mä olen ärsyttävä, tiedän :D
Eikä kukaan sen takia bannia saisi
:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hollituvan eukko:
Su profiilikuvasta tulee mieleen se yks leffa mitä teinit tässä yks päivä katsoi..mikä se oli... Ring! siinä oli tyttö joka kulki kaivosta musta tukka silmillä ihmisiä säikyttelemässä.

Tämä siis ei millään pahalla! :D

Sä olet vissiin mode, ketkä muut on? Valaise uutta

hehe :)
Joo tiedän, siksi se onkin profiilikuvana ;)¨Kiva välillä kuulla et näyttää ees joltain muulta kun alaikäiseltä :laugh:
Juu, olen modena, ollut jo muistaakseni vuodeta 2004..
jätkä, pinki,shadi,kookosta.... Onhan meitä täällä :D

Onko Kippuravarvas joskus ollut mode? Miksei ole enää?

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mulla on kysymys Sipulille: suhtaudutko eri tavalla palstalaisiin sen jälkeen, kun ovat saaneet yhden tai useamman bannin ja olet mahd. nähnyt heidän harmailevan tms.? Pidätkö heitä sen jälkeen jotenkin pahiksina? :D

Tosi vaikee muotoilla tähän vastausta et kaikki tajuaisi.
Jos joku ihminen tauotta provosoi (lue: Aiheuttaa tauotta töitä ettet ehdi muuta kun moderoida ko tekstejä) Ni kyllä sellaiseen tietenkin suhtautuu erillailla, samoin kun tavallisesti palstaillessa suhtaudut joihinkin erillailla.
Loppujen lopuksi mielipietillä ei ole mulle merkitystä, joo ois kiva et kaikki ois aina samaa mieltä, mut sitten taas kiva et saadaan keskustelua aikaiseksi :)
Bannin aikana harmailusta tulee lisää bannia joten..

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

Tosi vaikee muotoilla tähän vastausta et kaikki tajuaisi.
Jos joku ihminen tauotta provosoi (lue: Aiheuttaa tauotta töitä ettet ehdi muuta kun moderoida ko tekstejä) Ni kyllä sellaiseen tietenkin suhtautuu erillailla, samoin kun tavallisesti palstaillessa suhtaudut joihinkin erillailla.
Loppujen lopuksi mielipietillä ei ole mulle merkitystä, joo ois kiva et kaikki ois aina samaa mieltä, mut sitten taas kiva et saadaan keskustelua aikaiseksi :)
Bannin aikana harmailusta tulee lisää bannia joten..

Lisään vielä että omasta puolestani tykkään eniten ihmisistä jotka on erimieltä tai muuten vaan rasittavia(jonkinlainen masokisti lienen) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hollituvan eukko:
Su profiilikuvasta tulee mieleen se yks leffa mitä teinit tässä yks päivä katsoi..mikä se oli... Ring! siinä oli tyttö joka kulki kaivosta musta tukka silmillä ihmisiä säikyttelemässä.

Tämä siis ei millään pahalla! :D

Sä olet vissiin mode, ketkä muut on? Valaise uutta

hehe :)
Joo tiedän, siksi se onkin profiilikuvana ;)¨Kiva välillä kuulla et näyttää ees joltain muulta kun alaikäiseltä :laugh:
Juu, olen modena, ollut jo muistaakseni vuodeta 2004..
jätkä, pinki,shadi,kookosta.... Onhan meitä täällä :D

Onko Kippuravarvas joskus ollut mode? Miksei ole enää?

Tjaa, ei kai, en tiedä.
Mä olin ennen yksin ja ainoo mode kunnes pyysin avuksi jätkän ja sen jälkeen tuli lisää mut ainakaan tolla nikillä ei ole ollut modena kukaan!

Onko moderaattoreilla missään tilanteissa oikeutta lukea käyttäjien yksityisviestejä? Vai kuuluuko se oikeus vain ylläpidolle (jos siis kuuluu heillekään)?

No ei ole todellakaan lupaa lukea saati mahdollisuutta modeilla tähän!

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Onko sipuli sun lemppari "ruokaa"?

No, ei?!
En vetele sipulia täällä aina :D
Nikki tuli siitä kun joskus silloin vuonna ööö 2002(?) tein ruokaa ja lueskelin wanhalla palstalla juttuja ja halusin äkkiä kommentoida ni äkkiä piti nikki keksiä..
Sipuli oli parempi kuin jauheliha :)

:attn: Koska tulee se uusi KIRPPA???!!! :attn:

Et tosin ole varmaankaan paikalla mutta kuitenkin.

Kyllä kaikista uudistuksista tulee sitten tietoa ja tiedotetaan kyllä kun jotain tapahtuu :)
Että itse en osaa sanoa!

:attn: Koska tulee se uusi KIRPPA???!!! :attn:

Et tosin ole varmaankaan paikalla mutta kuitenkin.

Kyllä kaikista uudistuksista tulee sitten tietoa ja tiedotetaan kyllä kun jotain tapahtuu :)
Että itse en osaa sanoa!

jossain olikin että tulis maaliskuusaa :)

Yhteistyössä