Kysely Huutiksen tunnistautuneille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Kävin nyt tunnistautumassa Huutikseen. Mulle se on vielä aivan uutta, kun en ole sitä ennen tehnyt, vaikka kauan olenkin ollut huutiksesen käyttäjänä. Kysynkin, että annatko tuon edun (edullisemman postikulun ) ostajalle vai pidätkö sen itselläsi? Itse aion antaa edun ostajalle. En oikein ymmärtänyt tuota postimaksujuttua, tuleeko pakettimaksun esim. 7,95 päälle tuo 0,35 jos maksaa verkkopankin kautta? Entä onko kellekkään tullut eteen sellaista asiaa, että oma tulostin onkin tökkinyt eikä tulekkaan pakettikorttia. Saako sitä tulostettua uudelleen?

Tietenkin pidät edun itselläsi! Ja aina kun siirrät sinne lisää rahaa, niin joudut maksamaan sen 0,35, eli minä ainakin veloitan ostajalta sen 7,95+0,35.

Muistaakseni siellä sanotaan että sitä pakettikorttia ei saa ladattua uudelleen, eli jos printteri ei toimi niin talleta se tiedosto ennen kuin suljet! Muuten menetät sen...

Juu, se 0,35e tulee vielä lisäks kun siirtää rahaa verkkopankin kautta. Mutta itte oon tehnyt joskus niin että kerralla siirrän parinkin paketin postimaksujen verran sinne huutiksen "tilille", jos siis on ollut useampi paketti lähdössä.

Oon saanut kans useamman kerran tulostettua senkin pakettikortin, vaikka siellä lukee ettei pystyis.

Ja mie myös ilmoitan että pystyn laittamaan paketin Huutopaketin hinnalla, nuo postikulut kun muutenkin on niin korkeat että hyvä jos ees vähän alemmalla hinnalla voi lähettää.

musta tuo huutiksen mainos on vääristelty,kun mainostavat et huutopaketin saa 7,95 eurolla ja sit kuitenkin joudut maksaa 0,35 lisää kun maksat verkkopankilla,tai siirrät rahaa huutistilille.ja sit sinne huutistilille saa siirrettyä vain jotain tiettyjä summia,jotka ei täsmää pakettejen hintoihin yhtään.sais edes siirrettyä sellaisen summan kuin haluaa.

No mä laitan sitten myyntikohteisiini, että postikulut 8,30 viiteen kiloon asti. Tarviiko ostajalla olla välttämättä kännykkä, kun postista tulee vain siihen ilmoitus? Saako tuon huutopaketin tulostettua milloin vain esim. ostajan maksettua ensin huutonsa postikuluineen?

saa tulostettua heti kun olet sen itse maksanut.mut en mä ainakaan maksa enkä tulosta sitä ennen kuin itse olen ostajalta rahat saanut,jos ei ostaja maksakkaan,sulle jää vain 8,30 maksanut pakettikortti jota et voi muuhun enää käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
saa tulostettua heti kun olet sen itse maksanut.mut en mä ainakaan maksa enkä tulosta sitä ennen kuin itse olen ostajalta rahat saanut,jos ei ostaja maksakkaan,sulle jää vain 8,30 maksanut pakettikortti jota et voi muuhun enää käyttää.

Juuri tuota ajoinkin takaa. omasta kokemuksesta tiedän, että hupihuutajiakin on ikävä kyllä olemassa:(

Laitan vielä uudelleen kysymykseni minin en vielä saanut vastausta. Tarviiko ostajalla olla kännykkä? Postista menee vain siihen ilmoitus. Tai toki näkeehän paketin saapumisen lähetystunnuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Laitan vielä uudelleen kysymykseni minin en vielä saanut vastausta. Tarviiko ostajalla olla kännykkä? Postista menee vain siihen ilmoitus. Tai toki näkeehän paketin saapumisen lähetystunnuksella.

pitää olla meklaritietoihin ilmotettu kännynumero.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:

pitää olla meklaritietoihin ilmotettu kännynumero.

Kiitos tiedosta :)

Yhteistyössä